czwartek, 28 lutego 2013

Słońce ^^

Dzisiaj obudziłam się z mieszanym humorem, który poprawił się, jak tylko wyjrzałam przez okno. SŁOŃCE ^^ Może już niedługo zacznie się wiosna. Co prawda nie było niestety tak ciepło, ale co tam, najważniejsze, że słońce wreszcie wyszło.
U Was też wyszło słońce ? ; * Cieszycie się ? ; * 

Cieszę się, że jutro już piątek, bo ten tydzień był trochę męczący. Ten przyszły zapowiada się o niebo lepiej, a w czwartek mijają nam 4 lekcje ( w tym dwie matmy i historia ^^ ), bo idziemy do planetarium. Jest jeden sprawdzian ( w Dzień Kobiet -.- ), ale dość łatwy.

Zaraz lecę wziąć długą, gorącą kąpiel, potem coś obejrzę i kładę się spać c; Chcę się jutro wyspać, bo niby to najluźniejszy dzień w szkole, ale potem muszę jeszcze pozałatwiać kilka spraw, więc nie wiem nawet o której wrócę do domu. W sobotę się raczej nie wyśpię, bo jak pisałam na 11 musimy być w szkole na dodatkowym kształceniu, a potem jedziemy z dziewczynami do miasta.

Już powoli myślami jestem po tych wszystkich egzaminach ( oj, jak chciałabym! ;) ) i na wycieczce. To nasza ostatnia wycieczka w takim składzie i zapowiada się świetnie! :> Mam nadzieję, że wszystko wypali, i że będziemy mieli potem co wspominać ;p 

Mama kupiła mi dziś masę owoców, więc przed snem zabiorę się jeszcze za zrobienie jakiejś sałatki owocowej ;3 

Ja lecę, bo idę z psem na spacer.
Paaa ♥




środa, 27 lutego 2013

Dzisiejszy dzień minął mi bardzo szybko, ale naprawdę przyjemnie c; Nawet dwa sprawdziany nie zepsuły mi na trochę humoru. A właśnie - na dzisiejszym sprawdzianie z matmy stwierdziłam, że nawet coś rozumiem. 

Umówiłam się z dziewczynami, że w sobotę po dodatkowym kształceniu pójdziemy do miasta, bo likwidują niektóre sklepy i są przeceny. A tak poza tym to weekend chcę spędzić w domu, porządnie się wyspać i nadrobić zaległości w czytaniu ^^ 
A Wy macie jakieś plany na weekend ? ; * 

W weekend pojawi się też tutaj długo obiecywany konkurs. Wiem, że miał być w tamtym tygodniu, ale niestety nie dałam rady. Słowa dotrzymam i pojawi się on najprawdopodobniej w niedzielę :>

Zaraz zacznie się marzec, a ja wcale, a wcale go nie chcę ;c W sumie chcę tylko ze względu na początek wiosny, a tak to nie. To ostatni miesiąc przed sprawdzianem szóstoklasisty, więc zapowiada się bardzo pracowicie. Nauczyciele już zapowiadają sprawdziany na połowę marca, a mnie coraz bardziej przeraża fakt, jak ten czas szybko mija ... Wiem, że to nieuniknione, no ale cóż ... Mam tylko nadzieję, że jakoś to pójdzie.
W sumie fajnie złożył nam się termin wycieczki, bo na następny dzień od sprawdzianu, więc nie będzie za dużo czasu na rozmyślanie c;

Przepraszam, że ostatnio posty pojawiają się później, ale nie daję rady się wcześniej wyrobić. Jak tylko dam radę, to post pojawi się wcześniej, ale nie zawsze będzie to możliwe.

Ja lecę się myć.
Miłego wieczoru ! ; * 



wtorek, 26 lutego 2013

Wtorek.

Strasznie Was przepraszam za to, że wczoraj nie było posta, ale stwierdziłam, że bez sensu będzie pisać notkę, w której najprawdopodobniej znajdowały by się słowa, które idealnie odzwierciedlałyby mój nastrój, a wolałam Wam tego oszczędzić c; Serio, mój wczorajszy humor był niczym jedna wielka, czarna dziura ... Na szczęście dzisiaj jest ok, po prostu miałam taki dzień. Wszystko zaczęło się powoli walić ... Ale stop! Jest lepiej, a ja nie zamierzam zaprzątać Wam głowy moimi problemami.

Jak Wam minął dzisiejszy dzień ? ; * 
Mi nawet dobrze, choć trochę męcząco. Do szkoły już chodzę i niestety odczuwam kilkudniową nieobecność. Dziś pisałam jeden sprawdzian, a jutro będą dwa kolejne, ale szczerze mówiąc podejrzewałam, że tak będzie. Po szkole miałam jechać z mamą do Rossmanna, ale mama była zmęczona po pracy, a ja chciałam się przygotować do sprawdzianów. Może jakoś w weekend uda mi się wybrać tam na małe zakupy :>

Luty to kolejny miesiąc, który minął mi bardzo szybko :o Miałam się zastanowić nad wieloma sprawami i muszę przyznać, że w większości spraw podjęłam decyzje. 
Wam też luty tak szybko minął ? ; * 

Zaraz zamierzam pójść zrobić sobie gorącą kąpiel, położę się, zjem coś dobrego i pewnie od razu zasnę ;p Tak to już jest, jak tylko przez kilka dni wstanę później niż zazwyczaj, to rano nie mogę się dobudzić.

Ja lecę ♥ 
Do jutra ; * 

niedziela, 24 lutego 2013

Filmy.

Dzisiaj spędziłam świetny dzień z moimi przyjaciółmi. Nie mam jakoś humoru, ale moi przyjaciele potrafią rozbawić do łez. Dzięki nim przez resztę dnia towarzyszył mi uśmiech ♥ 

Właśnie jest u mnie M. i zaraz zabierzemy się za oglądanie filmów. Nie wiem jeszcze co wybierzemy, ale pewnie skończy się na tym, że obejrzymy jeden film, a resztę wieczoru będziemy rozmawiać i się wygłupiać ^^ 
A jak Wy spędzacie wieczór ? ; *

Nie wiem, czy mama puści mnie jutro do szkoły, bo jak rano mnie zobaczyła, to stwierdziła, że "mam chore oczy" ... Nie wiem, czy moje oczy dalej wyglądają na "chore", ale czuję się lepiej ;p

Jak nie pójdę jutro do szkoły, to zabiorę się w końcu za zorganizowanie konkursu. Jak nie, to pojawi się on jakoś w tygodniu c; 
Myślałam jeszcze, żeby w sumie nieznacznie trochę tu pozmieniać, ale najpierw konkurs. 

Wstawiam kilka inspiracji i lecę.
Do jutra ♥ 











Podobają Wam się inspiracje ? ♥ 

sobota, 23 lutego 2013

Nauka.

Na całe szczęście katar mnie opuszcza c; Połowę zeszytów już przepisałam, teraz tylko zostało mi to dokończyć i nauczyć się na zapowiedziane kartkówki. Niby to tylko dwa dni, a ja mam tyle przepisywania i nauki, jak po całym tygodniu :| Zaraz się za to zabiorę, żeby mieć to szybko z głowy. Jeszcze dzisiaj przyjeżdżają do nas goście, więc od rana zostałam wciągnięta w sprzątanie. Na szczęście miałam tylko zetrzeć kurze, więc nie było tak źle. 
A jak Wam mija dzisiejszy dzień ? ; *

Strasznie Was przepraszam, ale nie dam teraz rady zorganizować konkursu ... Po prostu nie wyrobię się z tym dzisiaj, ale bardzo możliwe jest to, że pojawi się on jakoś w tygodniu. Dotrzymam obietnicy, tylko niestety kilka dni później. Mam nadzieję, że zrozumiecie.

Mam nadzieję, że podobał Wam się wczorajszy post. Tak jak napisałam, bardzo możliwe, że jeszcze kiedyś zrobię taki sam, ponieważ tych piosenek uzbierałoby się o wiele więcej.

Ten list, o którym pisałam okazał się tym, o czym myślałam. Dostałam zaproszenie na specjalny kominek z okazji Dnia Myśli Braterskiej ( należę do harcerstwa ), ale przecież nie dałabym rady pójść, bo wieczorem czułam się strasznie ;cc 

Jutro zamierzamy sobie z M. zrobić kolejny mały maraton filmowy. Mamy kolejne dwa filmy, które chcemy obejrzeć, ale o tym napiszę jutro ^^

Ja będę lecieć, bo muszę skończyć przepisywać zeszyt z polskiego.
Paaa ; * 


piątek, 22 lutego 2013

Muzyka.

Dzisiejszy post będzie on o muzyce jakiej słucham c: Mam nadzieję, że Wam się spodoba. 

To na początek kilka słów o mojej ulubionej muzyce : 
Może zdążyliście już przeczytać, że ogólnie nie słucham jakiegoś szczególnego rodzaju muzyki. Nie mam też ulubionego wykonawcy, czy zespołu. Po prostu słucham tego, co wpadnie mi w ucho. Co prawda są takie gatunki, za którymi nie przepadam, ale broń Boże, nie uważam osób, które je lubią za gorsze itp. ! Moim zdaniem nieważne jest to, jakiego rodzaju muzyki człowiek słucha. Znam osoby, które słuchają gatunków, za którymi nie przepadam, a mam z nimi bardzo dobry, a nawet świetny kontakt i jak tylko mam okazję, to się z nimi spotykam, co niestety nie jest możliwe zbyt często, bo mieszkamy daleko od siebie. Kompletnie nie przeszkadza nam nasz odmienny gust muzyczny, bo zawsze znajdzie się tysiąc innych tematów do rozmowy, a nawet kilka piosenek, które oboje lubimy. Akceptujemy się takimi, jakimi jesteśmy. Nie rozumiem ludzi, którzy naśmiewają się z innych, z powodu muzyki jakiej słuchają. Przecież liczy się to, co człowiek ma w środku, a nie to jakiej muzyki słucha ! 
A jakie jest Wasze zdanie na ten temat ? ; * 

Trochę się rozpisałam, to teraz czas na kilka piosenek, które na swój sposób skradły moje serce i do których mam jakiś mały sentyment, ponieważ mam z nimi związane bardzo miłe wspomnienia :) Od razu mówię, że kilka z tych teledysków mi się nie podoba, no ale cóż, ważna jest piosenka, a nie teledysk. Takie jest moje zdanie. 

1. Mrozu "1000 metrów nad ziemią" 


2. Maroon 5 "One more night"


3. Cobra Starship "You make me feel"


4. Ellie Goulding "Anything could happen"


5. Asaf Avidan "One day"


6. Lenka "Everything at once"


7. Pitbull Feat. Christina Aguilera "Feel this moment"


8. Adele "Someone like you"


9. Ewelina Lisowska "Nieodporny rozum"


10. Enej "Skrzydlate ręce" 


11. Bruno Mars "Just the way you are"


To na tyle z muzyki, mam nadzieję, że Wam się podobało ; * 
Bardzo możliwe, że jeszcze kiedyś zrobię post o muzyce, ale na razie ledwo co przyjęło mi te 11 piosenek.

Kolejny dzień spędziłam w łóżku, choć jest już trochę lepiej niż wczoraj. Niestety czuję, że jeszcze przez kilka dni będę skazana na towarzystwo chusteczek higienicznych :/

Tak przy okazji, założyłam sobie wczoraj ask'a, więc możecie mi zadawać pytania. Nie trzeba być zalogowanym/zarejestrowanym c;
Adres : ask.fm/xxxpoppyxxx. Znajduję się on również w zakładce 'Kontakt'. 

To ja będę lecieć.
Miłego popołudnia ! ; * 

czwartek, 21 lutego 2013

Chora :/

A więc jednak ... Rozłożyło mnie jak nie wiem. Coś czułam, że mój wcześniejszy katar zapowiada chorobę, choć miałam nadzieję, że to potrwa tylko kilka dni, a do tego doszedł jeszcze ból gardła. W sumie fajnie jest leżeć sobie w domu, ale mam już powoli dość ciągłego towarzystwa chusteczek i leków przeciwgrypowych :/ A do tego czeka mnie jeszcze przepisywanie zeszytów. Ale na razie nie zamierzam się tym przejmować, bo katar rozsadza mi powoli głowę ... Choć przyjemna jest myśl, że na dworze ciągle sypie śnieg, a ja leżę sobie pod kocem i piję gorącą herbatkę ;>

Jak tylko dam radę, to zaraz poprawię jeszcze trochę nagłówek, ale nie wiem, ile wytrzymam przed komputerem. 

Mój blog był już wyświetlany 700 razy ! ♥ Strasznie Wam za to dziękuję ♥

Wczoraj wieczorem zadzwoniła do mnie babcia, że listonosz przyniósł list, który był zaadresowany do mnie :o Nie wiem, czemu przyszedł do babci, ani kto mógłby mi wysłać list, ale tego dowiem się dopiero jutro, bo dzisiaj nie dam rady zwlec się z łóżka. W sumie mam jedno małe podejrzenie od kogo dostałam list, ale jeszcze zobaczymy. Nie, nie, nieee ... Nie jest on od żadnego chłopaka ;p Tego akurat jestem pewna.

Jak mi się uda, to jeszcze dziś przygotuję post tematyczny, a możliwe, że pojawi się on już jutro c: Pewnie i tak nie pójdę do szkoły, więc jak coś, to jutro też dam radę go przygotować.

Ja lecę, bo muszę iść wziąć leki :/
Do napisania ♥ 



środa, 20 lutego 2013

Czwartek.

Więc jak już pewnie zauważyliście, pojawił się tu nagłówek. Nie jest on do końca taki, jaki bym chciała, ale na dniach powinien się jeszcze trochę zmienić c: 

Dzisiejszy dzień zaliczam do jak najbardziej udanych. Po szkole byłam z mamą na małych zakupach, a potem pojechałyśmy do Manekina na moje ukochane naleśniki i na krem z borowików :3 W sumie nie kupiłam wszystkiego, co chciałam, ale chociaż udało mi się dostać książkę.
A jak Wam minął dzisiejszy dzień ? ; * 

Dzisiaj przez cały dzień sypie śnieg ... O mało co nie zasypało mi pączka ;p Nie no, serio ... Wiosno, proszę wracaj ! 

Z mojego ograniczenia słodyczy coś nawet wyszło :o Co prawda zjadłam dziś pączka, ale co mi tam. Przecież nie mam zamiaru się odchudzać, tylko trochę zdrowiej się odżywiać.

Jeszcze jutro czeka mnie sprawdzian z matematyki :/ Tematy w miarę łatwe, więc jeszcze da się przeżyć, ale mimo wszystko trochę się boję ... A tak w ogóle przepadają nam dwa sprawdziany z angielskiego, bo pani się rozchorowała. Dla mnie lepiej, bo mam chociaż trochę więcej czasu na nauczenie się tych wszystkich słówek.

Ja będę lecieć, bo muszę jeszcze zrobić zadanie z historii.
Paaa ♥ 


wtorek, 19 lutego 2013

Nagłówek.

Znowu mam problemy z nagłówkiem ... I właśnie tu kłaniają się moje umiejętności do korzystania z takiego typu programów. Wychodzi mi tylko przerabianie zdjęć, a jak próbuję zrobić coś innego, to klapa na maksa ;c Mojemu kuzynowi coś wypadło i nie mógł do mnie przyjechać, a ja już powoli tracę cierpliwość, bo do osób cierpliwych to ja na pewno nie należę. Wiem, że obiecałam i słowa dotrzymam, choćby nie wiem co. Po prostu jeszcze trochę nad tym posiedzę i mam nadzieję, że chociaż coś zrozumiem, i że nawet coś wyjdzie, więc jeszcze dziś powinien pojawić się tutaj nagłówek c:

Dzisiejszy dzień minął mi dość szybko. W szkole nie było tak źle, bo wtorek to dzień bez matmy, ale za to pani od polskiego coraz bardziej mnie denerwuje -.-' Nie wiem za co ona mnie tak nie lubi, ale muszę powiedzieć, że jak najbardziej z wzajemnością ! :/ Ale nie zamierzam sobie nią psuć humoru, bo dzisiejszy dzień zaliczam do raczej udanych.
A jak Wam minął dzisiejszy dzień ? ; * 

Szczerze to nie mogę się już doczekać wycieczki ^^ Co prawda będzie ona dopiero w kwietniu, ale mam nadzieję, że szybko zleci. Przed wycieczką czekają mnie jeszcze egzaminy i sprawdzian szóstoklasisty, więc raczej nie powinnam się nudzić.

Dzisiaj rano znowu przywitał mnie śnieg :/ Serio, mam już dość zimy. O mało nie zabiłam się w drodze na przystanek. I to wszystko przez śnieg ;p No i po części przez moje buty, bo są strasznie śliskie ... 

Ja będę lecieć, bo zabieram się za rozszerzanie nagłówka ...
Do jutra ♥


poniedziałek, 18 lutego 2013

Poniedziałek :/

Przepraszam, że piszę tak późno, ale dopiero jakąś godzinę temu wróciłam do domu -.-' Szybko coś zjadłam, wzięłam prysznic i dopiero teraz tu zajrzałam. 

Dzisiejszy dzień całkowicie wypompował ze mnie energię. Nie wiem jak jutro zwlokę się z łóżka ... Dlatego zaraz pewnie położę się spać, bo do tego zaczynam jutro dwoma WF-ami ... Niby jest to mój ulubiony przedmiot, ale zdecydowanie wolę mieć go na samym końcu, a nie na początku :/ 

Nagłówek pojawi się jutro. Już na 100%. Mam tylko mały problem z rozszerzeniem go, ale jutro przyjeżdża do mnie na chwilę kuzyn i obiecał mi wszystko wytłumaczyć c: 
I nie myślcie, że zapomniałam o konkursie ! ;p Konkurs pojawi się pewnie pod koniec tygodnia, tak samo jak post tematyczny.

Może już jutro odzyskam moje słuchawki. W sumie nie wiem, czemu przestały działać, ale na szczęście wszystko dało się naprawić. Nie mam ich już prawie tydzień, a dla mnie to zdecydowanie za długo ;p 

To ja lecę, bo ledwo patrzę na oczy.
Paaa ; * 


niedziela, 17 lutego 2013

Z przyjaciółką ♥

Strasznie Was przepraszam, ale raczej nie uda mi się dzisiaj dodać nagłówka. Myślałam, że dam radę, ale niestety nic z tego ;c Mam nadzieję, że zrozumiecie, a ja postaram się go dodać najpóźniej we wtorek. 

Właśnie siedzę i próbuję wkuć słówka z angielskiego ... Nie idzie mi to z zawrotną prędkością, ale chociaż jakoś idzie ! ;p Weekend się kończy, ale niestety taka już kolej rzeczy. Ja spędziłam go po części z przyjaciółką, a po części w domu.
A Wy jak spędziliście weekend ? ; * 

Wczorajsze spotkanie z M. jak najbardziej udane ! ♥ Spędziłam z nią świetny wieczór i tak w ogóle za wszystko dziękuję ! ♥ Jest najlepszą przyjaciółką jaką mogłabym sobie wymarzyć ♥

Wczoraj dowiedziałam się ile egzaminów czeka nas w tym roku ... :/ To jest jakaś masakra ! :/ Pisemne, ustne i nie wiadomo jeszcze jakie ... 

Jutro post będzie dość późno, bo po szkole muszę jeszcze pojechać na chwilę do miasta i nie wiem o której wrócę do domu.

To ja lecę.
Do napisania ; * 


sobota, 16 lutego 2013

Saturday.

Właściwie ze wszystkim zdążyłam się wyrobić, tylko zaraz przyjdzie do mnie M., bo wcześniej nie mogła. Planujemy pooglądać jakieś filmy i może gdzieś się przejdziemy c: 
A jak Wam mija dzisiejszy dzień ? ; *

Mam nadzieję, że uda mi się jutro dodać nagłówek, bo do poprawienia zostały mi tylko małe szczegóły, jak czcionka itp.

Mam do Was pytanie odnośnie posta tematycznego. Chcielibyście, żeby był o czymś szczególnym ? ; * Ja mam kilka swoich pomysłów, ale zależy mi na tym, żeby był on o tym, o czym Wy chcecie. Dlatego jeśli macie jakieś pomysły, to śmiało piszcie w komentarzach.

Chciałabym niedługo wybrać się na małe zakupy, bo mam kilka rzeczy w planach, które chciałabym kupić. Nie wiem jeszcze kiedy udałoby mi się je kupić, ale mam nadzieję, że może uda się to w przyszły weekend c: Jak wszystko pójdzie zgodnie z planem, to pokażę Wam zdjęcia.

Ja już będę lecieć, bo M. już jedzie ^^ 
Do jutra ; * 


piątek, 15 lutego 2013

Weekend.

Wiem, że obiecałam dodawać posty wcześniej, ale nie miałam wcześniej dostępu do internetu.

Jutrzejszy dzień będzie bardzo zabiegany :/ Chciałabym załatwić wszystko przed południem, żeby móc później spędzić czas z przyjaciółką. Obiecałam jeszcze babci, że pomogę jej posprzątać, więc trochę się tego nazbierało ;p 
A Wy macie jakieś plany na jutrzejszy dzień ? ; *

Nagłówek pojawi się najprawdopodobniej w niedzielę, bo jutro raczej nie dam rady się z nim wyrobić ;c 
Konkurs pojawi się jakoś w tygodniu, mam już kilka pomysłów, ale nie wiem jeszcze który z nich wybiorę.

Niestety przyszły tydzień nie zapowiada się już tak fajnie, bo mam kolejny sprawdzian z angielskiego i z matmy ... Ale nie chcę Wam narzekać, bo przecież nie o to w tym chodzi.

Może jakoś za tydzień pojawi się post tematyczny, ale to dopiero jak ten tydzień się skończy c:

To ja będę lecieć.
Paaa ; * 



czwartek, 14 lutego 2013

Walentynki.

Dopiero wróciłam do domu, bo jak wczoraj pisałam, dzisiejsze Walentynki spędziłam z moją przyjaciółką ♥ Dzień uważam za jak najbardziej udany.
A jak Wy spędziliście dzisiejsze 'święto' ? ; * 

Ten tydzień zleciał mi strasznie szybko. Ten następny jak na razie zapowiada się bardzo dobrze i mam nadzieję, że nic się już nie zmieni c: 

Jestem szczęśliwa, bo katar mnie opuszcza ^^ Co prawda zaczęłam tracić smak, ale mam nadzieję, że to też szybko przejdzie.

Zauważyłam, że ostatnio posty dodaję później niż kiedyś. Obiecuję, że postaram się dodawać trochę wcześniej, jak tylko pozwoli mi na to czas.

Ja muszę lecieć, bo słówka z angielskiego same do głowy mi nie wejdą ;p
Do jutra ♥ 



środa, 13 lutego 2013

Bransoletki.

Ogólnie dzień udany, ale strasznie się dziś nie wyspałam :/ W szkole w było w miarę luźno, bo było dość mało osób.

Już jutro Walentynki ! :> Szczerze, to jak na razie nie obchodzę tego święta, ale w tym roku wyjątkowo się z niego cieszę. Razem z M. urządzamy sobie własne Walentynki i dajemy sobie kartki i jakieś małe upominki, a wieczorem obejrzymy sobie jakiś film.
A Wy macie jakieś plany na Walentynki ? ; * 

Dzisiaj rano znowu zaskoczył mnie śnieg. Szczerze to mam już go powoli dość ... Wiem, że zawsze się z niego cieszyłam, ale zaczyna mnie on denerwować. Myślałam, że zacznie się już wiosna <ja i mój złudny optymizm>, a tu proszę ... 

Mój katar niestety ma się dobrze. Mam nadzieję, że nie rozłoży mnie aż tak bardzo, bo to ostatnie czego potrzebuję ;c 

Zaraz wezmę się za robienie bransoletek z muliny, bo ostatnio mnie to wciągnęło :) Ogólnie uwielbiam bransoletki, nie tylko z muliny.
A Wy lubicie bransoletki z muliny ? ; *

Ja się będę zbierać.
Paaa ♥ 


wtorek, 12 lutego 2013

2 miesiące ♥

Dzisiaj mijają 2 miesiące odkąd założyłam bloga ! :D Nigdy nie przypuszczałam, że tak polubię blogowanie, i że tak mnie to wciągnie ♥ 
Przede wszystkim chciałabym Wam podziękować za to, że jesteście tutaj i czytacie moje posty ♥ Tak więc BARDZO DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM OSOBOM, KTÓRE CHOCIAŻ RAZ TUTAJ ZAJRZAŁY I KTÓRE WCHODZĄ TU CZĘŚCIEJ ♥ DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ I JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ ! ♥ Nawet nie wiecie, jak bardzo motywujący jest każdy komentarz i każde odwiedziny. Może wydać Wam się dziwne, że aż tak się cieszę, ale dla mnie jest to powód do radości. 
Tak jak wcześniej wspomniałam, w przyszłym tygodniu pojawi się konkurs, a w weekend powinien pojawić się nagłówek. 

Ja już będę lecieć.
Do jutra :*


poniedziałek, 11 lutego 2013

Katar.

Dzisiaj w szkole nie było nawet tak źle ;) Co prawda miałam zwolnić się z dwóch ostatnich lekcji, bo bolał mnie brzuch, ale po jakiejś 1.5 godzinie mi przeszło.
A jak u Was w szkole ? ; * Albo jak tam ferie ? ; * 

Jutro mijają 2 miesiące mojego bloga ! ♥ Nie mogę uwierzyć, że tak szybko to minęło, i że blogowanie tak mnie wciągnęło.
Mam nadzieję, że uda mi się coś z tej okazji zrobić, bo Photoscape zaczął mi działać, a konkurs powinien pojawić się w przyszłym tygodniu. 

Z angielskiego poszło nie najgorzej, myślę, że będzie chociaż 4, choć połowa klasy ( w tym ja ... ) zapomniała o kartkówce z przyrody ... W sumie to akurat łatwo było, bo dużo ćwiczyliśmy na lekcjach, więc jakoś nam się upiekło ;) 

Znowu dopadł mnie katar :/ Wzięłam już jakieś witaminy i tym podobne i mam nadzieję, że mnie nie rozłoży. Niestety taka pora ... Pogoda ciągle się zmienia i choroba gotowa. 

Ja będę lecieć, bo sprawozdanie z polskiego samo się nie napiszę :/
Paaa ♥ 


niedziela, 10 lutego 2013

Koniec weekendu.

Niestety już dzisiaj niedziela ... Pewnie jak większość nad tym ubolewam, ale postanowiłam nie psuć tym sobie humoru i umówiłam się z przyjaciółmi. Poszliśmy do kina, a potem na coś do jedzenia. W sumie pogoda nie była dziś taka zła, więc jeszcze trochę pochodziliśmy po mieście.
A Wy jak spędziliście niedzielę ? ; * 

Zaraz będę musiała się wziąć za powtarzanie słówek z angielskiego, bo trochę tego jest. Niby umiem już połowę, ale lepiej powtórzyć jeszcze raz, bo moja pamięć czasami zawodzi ;p 

Moją mamę wzięło coś dziś na pieczenie i zrobiła moją ulubioną, wielokolorową piankę. A do tego idę pod wieczór do babci, a ona zrobiła moje drugie ulubione ciasto - murzynka c: Ale nie ... Od jutra postanowiłam ograniczyć słodycze ... Jestem ciekawa co z tego wyjdzie. 

Chyba ta w miarę dobra pogoda zaraz mnie opuści, bo widzę, że zaczyna padać deszcz ... Super, po prostu super. 

Dzisiejsza notka trochę krótsza, ale naprawdę, moje popołudnie jest strasznie zabiegane.

To ja lecę. 
Do jutra ; * 


sobota, 9 lutego 2013

Good day.

Dzisiejszy dzień raczej udany ^^ Byłam z M. na spacerze, choć długo nie pochodziłyśmy, bo było nam zimno.
A tak w ogóle posprzątałam dziś do końca w moim pokoju i jestem z siebie dumna ;p
A jak Wam minęła sobota ? ; * 

Tak sobie pomyślałam, że może w najbliższym czasie zrobiłabym jakiś konkurs. Nie wiem jeszcze o czym miałby być, ani kiedy moglibyście się go spodziewać, ale będzie.
Tak jak wspominałam, ten tydzień jak na razie zapowiada się bardzo dobrze i pod względem szkoły i pod innymi względami, więc będę miała czas, żeby zaplanować konkurs c:

Niestety dalej nie działa mi Photoscape. No cóż, jak nic nie zmieni się do poniedziałku, to będę musiała ściągnąć inny program.

Właśnie się dowiedziałam, że w poniedziałek skończę dwie godziny wcześniej :D W końcu uda mi się wrócić do domu o normalnej porze.

Moja mama dowiedziała się ode mnie, że dziś jest Światowy dzień pizzy ! ^^ Z tej okazji zrobiła przepyszną pizzę, którą uwielbiam. Kurczak i kukurydza ... Mniam ! Szczerze mówiąc to uwielbiam pizzę i mogłabym ją jeść codziennie.

A Wy lubicie pizzę ? ; * 

To ja będę się już zbierać.
Paaa ; * 



piątek, 8 lutego 2013

Urodziny.

Dopiero pół godziny temu wróciłam od koleżanki, bo urodziny się trochę przedłużyły. Było naprawdę świetnie, choć szczerze mówiąc padam z nóg, ponieważ byłam tam wcześniej i pomagałam w przygotowaniach, a potem zabawa zrobiła swoje.
A jak Wam minął dzisiejszy dzień ? ; * 

A właśnie, w końcu zdecydowałam, że pójdę na tą próbę. Niby nie było tak źle, ale trochę się wynudziliśmy ... No ale cóż, nie żałuję, że poszłam, a na dodatek minęło mi trochę lekcji ;)

Cieszę się, że już weekend, bo ten tydzień był strasznie zabiegany. Ten przyszły zapowiada się o niebo lepiej ! Jak na razie mamy tylko jeden zapowiedziany sprawdzian i mam nadzieję, że na tym się skończy.

Wiem, że obiecałam wstawić nagłówek, ale zaciął mi się Photoscape, a nie chcę na razie ściągać nowego programu, bo ten już opanowałam i umiem zrobić na nim coś, co przypomina nagłówek :o A uwierzcie, ja talentu do tego nie mam. Zobaczę jeszcze, jak po weekendzie dalej nie będzie działał, to nie będę miała wyjścia i ściągnę inny program.

Zamierzam się jutro w końcu wyspać, bo w tygodniu praktycznie nie mam na to szans ;c Nawet jak mam na późniejszą godzinę, to za bardzo się nie wysypiam, bo dla mnie te 40 minut więcej, to zdecydowanie za mało. Także zawsze z utęsknieniem czekam na weekend, żeby móc pospać sobie do 10 c:

To ja będę lecieć, bo lecę się myć.
Do jutra ; * 


czwartek, 7 lutego 2013

Tłusty czwartek.

Przepraszam Was, że wczoraj była taka krótka notka, ale naprawdę padałam z nóg. Jak tylko wróciłam, to weszłam tutaj, poszłam się umyć i chciałam jeszcze trochę się pouczyć, ale tak strasznie piekły mnie oczy, że nie dałam już rady :/ 

No to już dzisiaj mamy Tłusty czwartek ! :D
Ile już zjedliście pączków ? ; * 
Ja jak na razie trzy, ale wątpię, że na tym się skończy, bo za chwilę zbieram się do babci, a tam już czekają na mnie pączki i faworki. 

Z moim palcem jest już coraz lepiej. Zdjęłam dziś bandaż i zobaczymy jak to będzie c: 

Okazało się, że wycieczka jednak będzie, z czego ja osobiście naprawdę się cieszę. Co prawda wyjeżdżamy dopiero w kwietniu, ale musimy już mieć wszystko załatwione.

Właściwie nie wiem, czy będę jutro szła do szkoły, bo mamy iść na próbę jakiegoś muzyka. Co prawda idzie tylko część klasy, w tym ja, ale szczerze to nie wiem, czy na to pójdę ... W sumie chciałabym iść, przy okazji minęłoby trochę lekcji, ale nie wiem jeszcze ... Muszę się po prostu zastanowić ;) 

Tak jak pisałam, jutro post będzie później, bo jadę na urodziny. Myślałam, że może uda mi się tu zajrzeć po lekcjach, ale nic z tego, bo od razu po szkole jadę do Pati i wrócę pewnie około 20. 

Ja lecę, bo zaczynam zbierać się do babci.
Paaa ♥ 






środa, 6 lutego 2013

Dyskoteka.

Dyskoteka jak najbardziej udana ^^ Mam straszną chrypę i ogólnie padam z nóg, ale było warto. 

Z moim palcem już lepiej. Noszę jeszcze bandaż, ale przynajmniej nie boli, tak jak wczoraj. 

Dzisiejsza notka będzie wyjątkowo krótka,  bo naprawdę jestem zmęczona, a jeszcze na dodatek mam jutro sprawdzian :/ No ale cóż, obiecuję, że juro będzie normalna nota. Mam nadzieję, że zrozumiecie ; * 

To ja lecę ♥
Do napisania ; * 


wtorek, 5 lutego 2013

-.-

Dzisiejszy dzień nie należał do udanych ... Na samym początku dwa WF-y, co w sumie dałoby się przeżyć, gdyby nie to, że dostałam kijem od hokeja w palec :/ Tak, więc mam teraz palec w bandażu i strasznie dziwnie mi się pisze. Do tego wszystkiego znowu odzywa się moja kostka :/ Nie chcę już Was tym zanudzać, więc jak Wam minął dzisiejszy dzień ? ; * 

W piątek idę na urodziny, więc post pojawi się później, tak samo jutro, po prostu nie wiem, o której wrócę do domu. Post pojawi się na pewno, ale po prostu troszkę później.

Jutrzejszy dzień zapowiada się super, bo jest to jeden z luźniejszych dni w szkole i jeden z dni, w którym nie ma sprawdzianu, więc ja się cieszę ^^

Właśnie się dowiedziałam, że nasza wycieczka klasowa stoi pod znakiem zapytania. Szkoda, bo to przecież byłaby nasza ostatnia wycieczka w takim składzie, ale może uda się to jeszcze jakoś zorganizować. 

Nie miejcie mi za złe, że teraz piszę posta później, ale siedzę już nad nim prawie pół godziny, po prostu trudniej mi się teraz pisze ;cc

Ja będę lecieć ; *
Do jutra! ♥



poniedziałek, 4 lutego 2013

Byle do piątku.

Dzisiejszy dzień nawet znośny, nie licząc tego, że właśnie zaczął się tydzień, w którym mam dużo sprawdzianów, ale nie chcę żeby zepsuło mi to humor ^^ Ogólnie było w szkole luźno, bo nie było większości nauczycieli.
A jak Wam minął poniedziałek ? ; *

Tata mi właśnie uświadomił, że w czwartek Tłusty Czwartek :3 Moja babcia, jak co roku zrobi pewnie pączki. W sumie odzwyczaiłam się od jedzenia pączków ze sklepu, bo babcia co jakiś czas zrobi domowe, które są o wiele lepsze.
A Wy cieszycie się, że już niedługo Tłusty Czwartek ? ; * 

Miałam iść na dłuższy spacer z psem, ale słyszę, że pada deszcz. I tak muszę z nim wyjść, ale pewnie wrócę cała mokra, nawet jak będę krótko. Szczerze, to nienawidzę deszczu, zdecydowanie wolę już śnieg, a jeśli mam wybierać, to ja chcę słońce i lato ! Kurczę, tęsknię za wakacjami, za słońcem ... :< 

Szczerze mówiąc, to nowy wygląd bloga z każdym dniem podoba mi się coraz bardziej ;) Zabrałam się już za nagłówek, ale nie wiem, kiedy go wstawię, bo chcę zrobić kilka, żeby mieć z czego wybrać. Bardzo możliwe, że Wam je pokażę, ale nie wiem jeszcze kiedy dokładnie.

To ja będę lecieć ; * 
Paaa ♥


niedziela, 3 lutego 2013

Moje dzieciństwo.

Jak pewnie zauważyliście, zmieniłam wygląd bloga. Trochę nad tym siedziałam, ale uważam, że było warto c: Nie jest jeszcze dokładnie tak, jak bym chciała, ale w tygodniu jeszcze trochę się tu zmieni. 
Podoba Wam się nowy wygląd bloga ? ; * Piszcie śmiało, bo zależy mi na Waszych opiniach ; * 

Więc przechodzę do tematycznego posta. Jak jest w tytule, będzie on o moim dzieciństwie :) 

Kilka dziwnych faktów o moim dzieciństwie:
  • Jak miałam jakieś 4/5 lat chciałam mieć w domu surykatkę i wozić ją w wózku dla lalek.
  • Jako dziecko bałam się, gdy fotograf robił mi zdjęcie. Mam nawet zdjęcie, jak miałam jakieś 1,5 roku i przez to byłam cała czerwona od płaczu.
  • Do każdego obiadu/dania obowiązkowo musiałam mieć kukurydzę z majonezem. 
  • Jako małe dziecko zasypiałam przy suszarce. 
  • Jak mi się nudziło, to szłam do łazienki, siadałam przed pralką i ruszałam głową tak, jak pralka wirowała.
  • Miałam taką karuzelę, na której kręciły się kaczuszki. Pewnego razu nie mogłam już znieść ich kwakania i zaczęłam na nie krzyczeć.
  • Od dziecka uwielbiałam dziwne zapachy typu lakier do paznokci, zmywacz, benzyna.
  • Ogólnie byłam niejadkiem i za każdym razem, kiedy nie chciałam czegoś zjeść, mama wmawiała mi, że to 'telegrzanki'.
Jak widzicie trochę tego jest i jestem pewna, że uzbierałoby się tego znacznie więcej ;) 

To teraz kilka zdjęć:








Ja lecę, bo muszę jeszcze się umyć, a chcę się położyć wcześniej.
Do napisania ! ; * 

sobota, 2 lutego 2013

Sobota.

To już drugi post dzisiaj, ale stwierdziłam, że zrobię jeden normalny :) 

Wczoraj jak szłam spać, to prawie nie było śladu po śniegu, a rano ... leżało go przynajmniej jakieś 10 cm ! Właściwie pada bez przerwy, więc dzisiejsze plany legły w gruzach ... Serio, nie mam nic do śniegu, ale już 8 godzin pada bez przerwy i mam wrażenie, że coraz mocniej ... 
A jak jest u Was ? ; * Też pada śnieg ? ; * 

A więc za chwilę wezmę się za zmiany w wyglądzie bloga. Na razie zmienię szablon, no i może coś jeszcze, a nagłówek pojawi się jakoś w tygodniu c: 

Dzisiaj dokończyłam porządki w szafie, bo na mojej ulicy jest jakaś zbiórka ubrań. Nie miałam pojęcia, że aż tyle ubrań będzie się nadawało do oddania ! Myślałam, że może uzbiera się jeden worek, albo mniej, a tu trzy duże worki :o Cieszę się, bo w końcu mam trochę miejsca w szufladach i wiem, że tamte ubrania się jeszcze komuś przydadzą. 

Więc tak jak wcześniej mówiłam, jutro pojawi się post tematyczny. Wiem już jaki temat będzie, ale Wy dowiecie się o tym jutro ; *

Szczerze mówiąc nie mogę się już doczekać środowej dyskoteki ^^ Mam nadzieję, że wszystko pójdzie zgodnie z planem, bo możliwe, że jest to ostatnia nasza dyskoteka w takim składzie ... 

To ja lecę ; * 
Paaa ! *-*


Liebster Aword, znowu.

Po raz czwarty zostałam nominowana do Liebster Aword, tym razem przez autorkę bloga http://niewidzialnym-atramentem.blogspot.com/, za co bardzo dziękuję ! ; * 
Ale chciałabym przy tym zaznaczyć, że to już ostatni raz, kiedy biorę w tym udział. Bardzo się cieszę, że ktoś docenia moją pracę, ale czwórka jest dobrą liczbą i na niej się zatrzymam :)

Zasady wszyscy już chyba znają, więc nie będę już ich wklejać.

Pytania:
1. W jakich czasach chciałabyś się urodzić?
W tych, w których się urodziłam.
2. Paski czy grochy?
I to, i to :) 
3. Gdzie spędziłabyś wymarzone wakacje?
W Brazylii, lub we Francji.
4. Który film lubisz najbardziej?
"Wciąż ją kocham".
5. Jaki zapach kojarzy Ci się z dzieciństwem?
Zapach pieczonej drożdżówki i zapach świeżej choinki :3 
6. Lubisz gotować?
W sumie lubię, ale teraz ograniczam się do pieczenia babeczek.
7. Jaki masz stosunek do gryzoni?
Nie przeszkadzają mi. Może trochę boję się szczurów.
8. Chcesz zostać sławna?
Jak byłam młodsza to chciałam, ale teraz zdecydowanie mi przeszło. 
9. Ulubiony zespół muzyczny?
Nie mam ulubionego.
10. Czego w tej chwili słuchasz?
Aktualnie leci Mrozu "1000 metrów nad ziemią". 
11. Kogo przestraszyłabyś, gdyby okazało się, że jesteś duchem? : D
Hmmm ... Pewnie poszłabym do szkoły i przestraszyłabym znienawidzonych nauczycieli ;p 

Pytania:
1. Jak masz na imię?
2. Ile masz piosenek na telefonie?
3. Z kim ostatnio zrobiono Ci zdjęcie?
4. Masz najlepszą przyjaciółkę?
5. Ulubiona pora roku?
6. Lubisz szkołę?
7. Ulubiony przedmiot?
8. Masz rodzeństwo?
9. Masz jakieś marzenie?
10. Tymbark czy Frugo?
11. Najwygodniejsze buty?

Nominowane blogi ( jak zwykle niekoniecznie z małą liczbą obserwatorów ) :
1.http://staax.blogspot.com/
2.http://werisdiary.blogspot.com/
3.http://nicolla-blog.blogspot.com/
4.http://od-tak.blogspot.com/
5.http://claudussworld.blogspot.com/
6.http://kuferekczekolady.blogspot.com/
7.http://wwwzycie-na100latki.blogspot.com/
8.http://my-crazy-livee.blogspot.com/
9.http://awyls.blogspot.com/
10.http://you-have-to-believe-in-dreams.blogspot.com/
11.http://luucky-crazy.blogspot.com/

Po raz kolejny postawiłam na nowo znalezione blogi :) 

Ok, to ja lecę poinformować nominowanych ; * 
Do napisania ^^ 

piątek, 1 lutego 2013

Weekend.

Muszę Wam powiedzieć, że w brew pozorom ten tydzień zleciał mi szybko. Następny tydzień nie zapowiada się już tak fajnie, ale jakoś dam radę ^^ 
Dzisiejszy dzień minął mi szybko i bardzo dobrze. W szkole nie działo się nic ciekawego, no pomijając sprawdzian z matematyki, który był nawet łatwy. Oczywiście znalazło się zadanie, którego nie rozumiałam, a co za tym idzie nie umiałam rozwiązać, ale z resztą poszło lepiej. 
A jak Wam minął dzisiejszy dzień ? ; * 

A co do szybkiego mijania, JUŻ LUTY ! ;o Styczeń zleciał mi w bardzo szybkim tempie ... W tym miesiącu ogólnie ma się bardzo dużo dziać, ale mam nadzieję, że będzie dobrze c:

Post tematyczny pojawi się najprawdopodobniej w niedzielę, bo nie wiem, czy jutro się z tym wyrobię ... 
Za zmianę wyglądu wezmę się pewnie jutro wieczorem, ale proszę, nie miejcie do mnie pretensji, jak zmiany pojawią się 1-2 dni później. Po prostu jutro mam dość dziwny dzień, a do tego muszę się uczyć ... Mam nadzieję, że zrozumiecie :)

Wczoraj wieczorem wyłączyli nam ogrzewanie :/ Właśnie wtedy, kiedy temperatura była na minusie ... Przez całą noc kaloryfery były zimne, a ja nienawidzę jak jest mi zimno, zwłaszcza w nocy, więc spałam pod kocem i pod kołdrą, z grubymi skarpetami ;p 

Ok, to ja będę lecieć, bo mój pies domaga się spaceru.
Paaa ! ; *