niedziela, 24 lutego 2013

Filmy.

Dzisiaj spędziłam świetny dzień z moimi przyjaciółmi. Nie mam jakoś humoru, ale moi przyjaciele potrafią rozbawić do łez. Dzięki nim przez resztę dnia towarzyszył mi uśmiech ♥ 

Właśnie jest u mnie M. i zaraz zabierzemy się za oglądanie filmów. Nie wiem jeszcze co wybierzemy, ale pewnie skończy się na tym, że obejrzymy jeden film, a resztę wieczoru będziemy rozmawiać i się wygłupiać ^^ 
A jak Wy spędzacie wieczór ? ; *

Nie wiem, czy mama puści mnie jutro do szkoły, bo jak rano mnie zobaczyła, to stwierdziła, że "mam chore oczy" ... Nie wiem, czy moje oczy dalej wyglądają na "chore", ale czuję się lepiej ;p

Jak nie pójdę jutro do szkoły, to zabiorę się w końcu za zorganizowanie konkursu. Jak nie, to pojawi się on jakoś w tygodniu c; 
Myślałam jeszcze, żeby w sumie nieznacznie trochę tu pozmieniać, ale najpierw konkurs. 

Wstawiam kilka inspiracji i lecę.
Do jutra ♥ 











Podobają Wam się inspiracje ? ♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".