czwartek, 14 lutego 2013

Walentynki.

Dopiero wróciłam do domu, bo jak wczoraj pisałam, dzisiejsze Walentynki spędziłam z moją przyjaciółką ♥ Dzień uważam za jak najbardziej udany.
A jak Wy spędziliście dzisiejsze 'święto' ? ; * 

Ten tydzień zleciał mi strasznie szybko. Ten następny jak na razie zapowiada się bardzo dobrze i mam nadzieję, że nic się już nie zmieni c: 

Jestem szczęśliwa, bo katar mnie opuszcza ^^ Co prawda zaczęłam tracić smak, ale mam nadzieję, że to też szybko przejdzie.

Zauważyłam, że ostatnio posty dodaję później niż kiedyś. Obiecuję, że postaram się dodawać trochę wcześniej, jak tylko pozwoli mi na to czas.

Ja muszę lecieć, bo słówka z angielskiego same do głowy mi nie wejdą ;p
Do jutra ♥ 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".