środa, 27 lutego 2013

Dzisiejszy dzień minął mi bardzo szybko, ale naprawdę przyjemnie c; Nawet dwa sprawdziany nie zepsuły mi na trochę humoru. A właśnie - na dzisiejszym sprawdzianie z matmy stwierdziłam, że nawet coś rozumiem. 

Umówiłam się z dziewczynami, że w sobotę po dodatkowym kształceniu pójdziemy do miasta, bo likwidują niektóre sklepy i są przeceny. A tak poza tym to weekend chcę spędzić w domu, porządnie się wyspać i nadrobić zaległości w czytaniu ^^ 
A Wy macie jakieś plany na weekend ? ; * 

W weekend pojawi się też tutaj długo obiecywany konkurs. Wiem, że miał być w tamtym tygodniu, ale niestety nie dałam rady. Słowa dotrzymam i pojawi się on najprawdopodobniej w niedzielę :>

Zaraz zacznie się marzec, a ja wcale, a wcale go nie chcę ;c W sumie chcę tylko ze względu na początek wiosny, a tak to nie. To ostatni miesiąc przed sprawdzianem szóstoklasisty, więc zapowiada się bardzo pracowicie. Nauczyciele już zapowiadają sprawdziany na połowę marca, a mnie coraz bardziej przeraża fakt, jak ten czas szybko mija ... Wiem, że to nieuniknione, no ale cóż ... Mam tylko nadzieję, że jakoś to pójdzie.
W sumie fajnie złożył nam się termin wycieczki, bo na następny dzień od sprawdzianu, więc nie będzie za dużo czasu na rozmyślanie c;

Przepraszam, że ostatnio posty pojawiają się później, ale nie daję rady się wcześniej wyrobić. Jak tylko dam radę, to post pojawi się wcześniej, ale nie zawsze będzie to możliwe.

Ja lecę się myć.
Miłego wieczoru ! ; * 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".