poniedziałek, 11 lutego 2013

Katar.

Dzisiaj w szkole nie było nawet tak źle ;) Co prawda miałam zwolnić się z dwóch ostatnich lekcji, bo bolał mnie brzuch, ale po jakiejś 1.5 godzinie mi przeszło.
A jak u Was w szkole ? ; * Albo jak tam ferie ? ; * 

Jutro mijają 2 miesiące mojego bloga ! ♥ Nie mogę uwierzyć, że tak szybko to minęło, i że blogowanie tak mnie wciągnęło.
Mam nadzieję, że uda mi się coś z tej okazji zrobić, bo Photoscape zaczął mi działać, a konkurs powinien pojawić się w przyszłym tygodniu. 

Z angielskiego poszło nie najgorzej, myślę, że będzie chociaż 4, choć połowa klasy ( w tym ja ... ) zapomniała o kartkówce z przyrody ... W sumie to akurat łatwo było, bo dużo ćwiczyliśmy na lekcjach, więc jakoś nam się upiekło ;) 

Znowu dopadł mnie katar :/ Wzięłam już jakieś witaminy i tym podobne i mam nadzieję, że mnie nie rozłoży. Niestety taka pora ... Pogoda ciągle się zmienia i choroba gotowa. 

Ja będę lecieć, bo sprawozdanie z polskiego samo się nie napiszę :/
Paaa ♥ 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".