sobota, 2 lutego 2013

Sobota.

To już drugi post dzisiaj, ale stwierdziłam, że zrobię jeden normalny :) 

Wczoraj jak szłam spać, to prawie nie było śladu po śniegu, a rano ... leżało go przynajmniej jakieś 10 cm ! Właściwie pada bez przerwy, więc dzisiejsze plany legły w gruzach ... Serio, nie mam nic do śniegu, ale już 8 godzin pada bez przerwy i mam wrażenie, że coraz mocniej ... 
A jak jest u Was ? ; * Też pada śnieg ? ; * 

A więc za chwilę wezmę się za zmiany w wyglądzie bloga. Na razie zmienię szablon, no i może coś jeszcze, a nagłówek pojawi się jakoś w tygodniu c: 

Dzisiaj dokończyłam porządki w szafie, bo na mojej ulicy jest jakaś zbiórka ubrań. Nie miałam pojęcia, że aż tyle ubrań będzie się nadawało do oddania ! Myślałam, że może uzbiera się jeden worek, albo mniej, a tu trzy duże worki :o Cieszę się, bo w końcu mam trochę miejsca w szufladach i wiem, że tamte ubrania się jeszcze komuś przydadzą. 

Więc tak jak wcześniej mówiłam, jutro pojawi się post tematyczny. Wiem już jaki temat będzie, ale Wy dowiecie się o tym jutro ; *

Szczerze mówiąc nie mogę się już doczekać środowej dyskoteki ^^ Mam nadzieję, że wszystko pójdzie zgodnie z planem, bo możliwe, że jest to ostatnia nasza dyskoteka w takim składzie ... 

To ja lecę ; * 
Paaa ! *-*


4 komentarze:

  1. też mam w środę dyskotekę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja dyskotek już nie mam ;<
    u mnie na szczęście nie pada i mam nadzieję, że padać nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakiejś 20 minut temu przestał sypać O___o.
    Tak, to potem zadziwiające, ile mamy rzeczy szafie, których nawet nie używamy.
    Ja tam nie lubię dyskotek. Zawsze znajdzie się ktoś kto podpiera ścianę, grr. Poza tym, puszczają dziadowską muzykę. Dobra, przyjmę prawie wszystko, ale żeby disco polo?! Cholera by ich...
    Te spodnie na zdjęciu to Twoje?
    Pozdrawiam, Su Shan.
    PS.: Zapraszam na http://sushan-blog.blogspot.com/ i http://glory-in-the-night.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".