środa, 13 lutego 2013

Bransoletki.

Ogólnie dzień udany, ale strasznie się dziś nie wyspałam :/ W szkole w było w miarę luźno, bo było dość mało osób.

Już jutro Walentynki ! :> Szczerze, to jak na razie nie obchodzę tego święta, ale w tym roku wyjątkowo się z niego cieszę. Razem z M. urządzamy sobie własne Walentynki i dajemy sobie kartki i jakieś małe upominki, a wieczorem obejrzymy sobie jakiś film.
A Wy macie jakieś plany na Walentynki ? ; * 

Dzisiaj rano znowu zaskoczył mnie śnieg. Szczerze to mam już go powoli dość ... Wiem, że zawsze się z niego cieszyłam, ale zaczyna mnie on denerwować. Myślałam, że zacznie się już wiosna <ja i mój złudny optymizm>, a tu proszę ... 

Mój katar niestety ma się dobrze. Mam nadzieję, że nie rozłoży mnie aż tak bardzo, bo to ostatnie czego potrzebuję ;c 

Zaraz wezmę się za robienie bransoletek z muliny, bo ostatnio mnie to wciągnęło :) Ogólnie uwielbiam bransoletki, nie tylko z muliny.
A Wy lubicie bransoletki z muliny ? ; *

Ja się będę zbierać.
Paaa ♥ 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".