czwartek, 21 lutego 2013

Chora :/

A więc jednak ... Rozłożyło mnie jak nie wiem. Coś czułam, że mój wcześniejszy katar zapowiada chorobę, choć miałam nadzieję, że to potrwa tylko kilka dni, a do tego doszedł jeszcze ból gardła. W sumie fajnie jest leżeć sobie w domu, ale mam już powoli dość ciągłego towarzystwa chusteczek i leków przeciwgrypowych :/ A do tego czeka mnie jeszcze przepisywanie zeszytów. Ale na razie nie zamierzam się tym przejmować, bo katar rozsadza mi powoli głowę ... Choć przyjemna jest myśl, że na dworze ciągle sypie śnieg, a ja leżę sobie pod kocem i piję gorącą herbatkę ;>

Jak tylko dam radę, to zaraz poprawię jeszcze trochę nagłówek, ale nie wiem, ile wytrzymam przed komputerem. 

Mój blog był już wyświetlany 700 razy ! ♥ Strasznie Wam za to dziękuję ♥

Wczoraj wieczorem zadzwoniła do mnie babcia, że listonosz przyniósł list, który był zaadresowany do mnie :o Nie wiem, czemu przyszedł do babci, ani kto mógłby mi wysłać list, ale tego dowiem się dopiero jutro, bo dzisiaj nie dam rady zwlec się z łóżka. W sumie mam jedno małe podejrzenie od kogo dostałam list, ale jeszcze zobaczymy. Nie, nie, nieee ... Nie jest on od żadnego chłopaka ;p Tego akurat jestem pewna.

Jak mi się uda, to jeszcze dziś przygotuję post tematyczny, a możliwe, że pojawi się on już jutro c: Pewnie i tak nie pójdę do szkoły, więc jak coś, to jutro też dam radę go przygotować.

Ja lecę, bo muszę iść wziąć leki :/
Do napisania ♥ 



6 komentarzy:

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".