poniedziałek, 4 lutego 2013

Byle do piątku.

Dzisiejszy dzień nawet znośny, nie licząc tego, że właśnie zaczął się tydzień, w którym mam dużo sprawdzianów, ale nie chcę żeby zepsuło mi to humor ^^ Ogólnie było w szkole luźno, bo nie było większości nauczycieli.
A jak Wam minął poniedziałek ? ; *

Tata mi właśnie uświadomił, że w czwartek Tłusty Czwartek :3 Moja babcia, jak co roku zrobi pewnie pączki. W sumie odzwyczaiłam się od jedzenia pączków ze sklepu, bo babcia co jakiś czas zrobi domowe, które są o wiele lepsze.
A Wy cieszycie się, że już niedługo Tłusty Czwartek ? ; * 

Miałam iść na dłuższy spacer z psem, ale słyszę, że pada deszcz. I tak muszę z nim wyjść, ale pewnie wrócę cała mokra, nawet jak będę krótko. Szczerze, to nienawidzę deszczu, zdecydowanie wolę już śnieg, a jeśli mam wybierać, to ja chcę słońce i lato ! Kurczę, tęsknię za wakacjami, za słońcem ... :< 

Szczerze mówiąc, to nowy wygląd bloga z każdym dniem podoba mi się coraz bardziej ;) Zabrałam się już za nagłówek, ale nie wiem, kiedy go wstawię, bo chcę zrobić kilka, żeby mieć z czego wybrać. Bardzo możliwe, że Wam je pokażę, ale nie wiem jeszcze kiedy dokładnie.

To ja będę lecieć ; * 
Paaa ♥


2 komentarze:

  1. Ah tak, byle do piątku ;D
    Mi poniedziałek minął nudno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tłusty Czwartek zawsze spoko ;).
    Masz rację, deszcz to zło.
    http://inaczejznaczypomojemu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".