niedziela, 17 lutego 2013

Z przyjaciółką ♥

Strasznie Was przepraszam, ale raczej nie uda mi się dzisiaj dodać nagłówka. Myślałam, że dam radę, ale niestety nic z tego ;c Mam nadzieję, że zrozumiecie, a ja postaram się go dodać najpóźniej we wtorek. 

Właśnie siedzę i próbuję wkuć słówka z angielskiego ... Nie idzie mi to z zawrotną prędkością, ale chociaż jakoś idzie ! ;p Weekend się kończy, ale niestety taka już kolej rzeczy. Ja spędziłam go po części z przyjaciółką, a po części w domu.
A Wy jak spędziliście weekend ? ; * 

Wczorajsze spotkanie z M. jak najbardziej udane ! ♥ Spędziłam z nią świetny wieczór i tak w ogóle za wszystko dziękuję ! ♥ Jest najlepszą przyjaciółką jaką mogłabym sobie wymarzyć ♥

Wczoraj dowiedziałam się ile egzaminów czeka nas w tym roku ... :/ To jest jakaś masakra ! :/ Pisemne, ustne i nie wiadomo jeszcze jakie ... 

Jutro post będzie dość późno, bo po szkole muszę jeszcze pojechać na chwilę do miasta i nie wiem o której wrócę do domu.

To ja lecę.
Do napisania ; * 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".