sobota, 16 lutego 2013

Saturday.

Właściwie ze wszystkim zdążyłam się wyrobić, tylko zaraz przyjdzie do mnie M., bo wcześniej nie mogła. Planujemy pooglądać jakieś filmy i może gdzieś się przejdziemy c: 
A jak Wam mija dzisiejszy dzień ? ; *

Mam nadzieję, że uda mi się jutro dodać nagłówek, bo do poprawienia zostały mi tylko małe szczegóły, jak czcionka itp.

Mam do Was pytanie odnośnie posta tematycznego. Chcielibyście, żeby był o czymś szczególnym ? ; * Ja mam kilka swoich pomysłów, ale zależy mi na tym, żeby był on o tym, o czym Wy chcecie. Dlatego jeśli macie jakieś pomysły, to śmiało piszcie w komentarzach.

Chciałabym niedługo wybrać się na małe zakupy, bo mam kilka rzeczy w planach, które chciałabym kupić. Nie wiem jeszcze kiedy udałoby mi się je kupić, ale mam nadzieję, że może uda się to w przyszły weekend c: Jak wszystko pójdzie zgodnie z planem, to pokażę Wam zdjęcia.

Ja już będę lecieć, bo M. już jedzie ^^ 
Do jutra ; * 


2 komentarze:

  1. może napisz coś o sobie, albo o muzyce jakiej słuchasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muzyka ...Ok! :) Super pomysł! Post będzie o muzyce jaką słucham :)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".