środa, 20 lutego 2013

Czwartek.

Więc jak już pewnie zauważyliście, pojawił się tu nagłówek. Nie jest on do końca taki, jaki bym chciała, ale na dniach powinien się jeszcze trochę zmienić c: 

Dzisiejszy dzień zaliczam do jak najbardziej udanych. Po szkole byłam z mamą na małych zakupach, a potem pojechałyśmy do Manekina na moje ukochane naleśniki i na krem z borowików :3 W sumie nie kupiłam wszystkiego, co chciałam, ale chociaż udało mi się dostać książkę.
A jak Wam minął dzisiejszy dzień ? ; * 

Dzisiaj przez cały dzień sypie śnieg ... O mało co nie zasypało mi pączka ;p Nie no, serio ... Wiosno, proszę wracaj ! 

Z mojego ograniczenia słodyczy coś nawet wyszło :o Co prawda zjadłam dziś pączka, ale co mi tam. Przecież nie mam zamiaru się odchudzać, tylko trochę zdrowiej się odżywiać.

Jeszcze jutro czeka mnie sprawdzian z matematyki :/ Tematy w miarę łatwe, więc jeszcze da się przeżyć, ale mimo wszystko trochę się boję ... A tak w ogóle przepadają nam dwa sprawdziany z angielskiego, bo pani się rozchorowała. Dla mnie lepiej, bo mam chociaż trochę więcej czasu na nauczenie się tych wszystkich słówek.

Ja będę lecieć, bo muszę jeszcze zrobić zadanie z historii.
Paaa ♥ 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".