sobota, 9 lutego 2013

Good day.

Dzisiejszy dzień raczej udany ^^ Byłam z M. na spacerze, choć długo nie pochodziłyśmy, bo było nam zimno.
A tak w ogóle posprzątałam dziś do końca w moim pokoju i jestem z siebie dumna ;p
A jak Wam minęła sobota ? ; * 

Tak sobie pomyślałam, że może w najbliższym czasie zrobiłabym jakiś konkurs. Nie wiem jeszcze o czym miałby być, ani kiedy moglibyście się go spodziewać, ale będzie.
Tak jak wspominałam, ten tydzień jak na razie zapowiada się bardzo dobrze i pod względem szkoły i pod innymi względami, więc będę miała czas, żeby zaplanować konkurs c:

Niestety dalej nie działa mi Photoscape. No cóż, jak nic nie zmieni się do poniedziałku, to będę musiała ściągnąć inny program.

Właśnie się dowiedziałam, że w poniedziałek skończę dwie godziny wcześniej :D W końcu uda mi się wrócić do domu o normalnej porze.

Moja mama dowiedziała się ode mnie, że dziś jest Światowy dzień pizzy ! ^^ Z tej okazji zrobiła przepyszną pizzę, którą uwielbiam. Kurczak i kukurydza ... Mniam ! Szczerze mówiąc to uwielbiam pizzę i mogłabym ją jeść codziennie.

A Wy lubicie pizzę ? ; * 

To ja będę się już zbierać.
Paaa ; * 



2 komentarze:

  1. No cześć :)
    Ja do szkoły wracam w poniedziałek, a zaczynam ... fizyką. Co nie jest najlepszą prognozą na ten dzień. Ale cóż, po feriach jak zwykle plan zmienili ;)
    Ja pizze uwielbiam ze wszystkim co tylko się narzuci ;P A szczególnie chyba lubię taką standardową ;)

    btw. dopiero zaczynam i nie chcę nalegać ani nic, ale wpadnij do mnie jak znajdziesz krótką chwilkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie tutaj :)
    UWIELBIAM PIZZĘ <3 Na walentynki wybieramy się z paczką właśnie :)
    Mi się właśnie kończą ferie, nie chcę do tej szkoły znowu zakuwanie matmy ,która mi w ogóle nie idzie :(
    Jak znajdziesz chwilę to zapraszam do siebie http://katarzyna-wanczuk.blogspot.com
    Ja dodaję do obserwowanych :) POZDRAWIAM :*

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".