niedziela, 3 lutego 2013

Moje dzieciństwo.

Jak pewnie zauważyliście, zmieniłam wygląd bloga. Trochę nad tym siedziałam, ale uważam, że było warto c: Nie jest jeszcze dokładnie tak, jak bym chciała, ale w tygodniu jeszcze trochę się tu zmieni. 
Podoba Wam się nowy wygląd bloga ? ; * Piszcie śmiało, bo zależy mi na Waszych opiniach ; * 

Więc przechodzę do tematycznego posta. Jak jest w tytule, będzie on o moim dzieciństwie :) 

Kilka dziwnych faktów o moim dzieciństwie:
  • Jak miałam jakieś 4/5 lat chciałam mieć w domu surykatkę i wozić ją w wózku dla lalek.
  • Jako dziecko bałam się, gdy fotograf robił mi zdjęcie. Mam nawet zdjęcie, jak miałam jakieś 1,5 roku i przez to byłam cała czerwona od płaczu.
  • Do każdego obiadu/dania obowiązkowo musiałam mieć kukurydzę z majonezem. 
  • Jako małe dziecko zasypiałam przy suszarce. 
  • Jak mi się nudziło, to szłam do łazienki, siadałam przed pralką i ruszałam głową tak, jak pralka wirowała.
  • Miałam taką karuzelę, na której kręciły się kaczuszki. Pewnego razu nie mogłam już znieść ich kwakania i zaczęłam na nie krzyczeć.
  • Od dziecka uwielbiałam dziwne zapachy typu lakier do paznokci, zmywacz, benzyna.
  • Ogólnie byłam niejadkiem i za każdym razem, kiedy nie chciałam czegoś zjeść, mama wmawiała mi, że to 'telegrzanki'.
Jak widzicie trochę tego jest i jestem pewna, że uzbierałoby się tego znacznie więcej ;) 

To teraz kilka zdjęć:








Ja lecę, bo muszę jeszcze się umyć, a chcę się położyć wcześniej.
Do napisania ! ; * 

4 komentarze:

  1. Fajny pościk ^^ a wgl to super teraz wygląd bloga, bardzo mi się podoba. <3 Zapraszam do mnie:
    http://natonator.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ciekawe miałaś to dzieciństwo. Ja z mojego to nic nie pamiętam.xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałaś cudne dzieciństwo ;)
    http://inaczejznaczypomojemu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".