wtorek, 5 lutego 2013

-.-

Dzisiejszy dzień nie należał do udanych ... Na samym początku dwa WF-y, co w sumie dałoby się przeżyć, gdyby nie to, że dostałam kijem od hokeja w palec :/ Tak, więc mam teraz palec w bandażu i strasznie dziwnie mi się pisze. Do tego wszystkiego znowu odzywa się moja kostka :/ Nie chcę już Was tym zanudzać, więc jak Wam minął dzisiejszy dzień ? ; * 

W piątek idę na urodziny, więc post pojawi się później, tak samo jutro, po prostu nie wiem, o której wrócę do domu. Post pojawi się na pewno, ale po prostu troszkę później.

Jutrzejszy dzień zapowiada się super, bo jest to jeden z luźniejszych dni w szkole i jeden z dni, w którym nie ma sprawdzianu, więc ja się cieszę ^^

Właśnie się dowiedziałam, że nasza wycieczka klasowa stoi pod znakiem zapytania. Szkoda, bo to przecież byłaby nasza ostatnia wycieczka w takim składzie, ale może uda się to jeszcze jakoś zorganizować. 

Nie miejcie mi za złe, że teraz piszę posta później, ale siedzę już nad nim prawie pół godziny, po prostu trudniej mi się teraz pisze ;cc

Ja będę lecieć ; *
Do jutra! ♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".