piątek, 8 lutego 2013

Urodziny.

Dopiero pół godziny temu wróciłam od koleżanki, bo urodziny się trochę przedłużyły. Było naprawdę świetnie, choć szczerze mówiąc padam z nóg, ponieważ byłam tam wcześniej i pomagałam w przygotowaniach, a potem zabawa zrobiła swoje.
A jak Wam minął dzisiejszy dzień ? ; * 

A właśnie, w końcu zdecydowałam, że pójdę na tą próbę. Niby nie było tak źle, ale trochę się wynudziliśmy ... No ale cóż, nie żałuję, że poszłam, a na dodatek minęło mi trochę lekcji ;)

Cieszę się, że już weekend, bo ten tydzień był strasznie zabiegany. Ten przyszły zapowiada się o niebo lepiej ! Jak na razie mamy tylko jeden zapowiedziany sprawdzian i mam nadzieję, że na tym się skończy.

Wiem, że obiecałam wstawić nagłówek, ale zaciął mi się Photoscape, a nie chcę na razie ściągać nowego programu, bo ten już opanowałam i umiem zrobić na nim coś, co przypomina nagłówek :o A uwierzcie, ja talentu do tego nie mam. Zobaczę jeszcze, jak po weekendzie dalej nie będzie działał, to nie będę miała wyjścia i ściągnę inny program.

Zamierzam się jutro w końcu wyspać, bo w tygodniu praktycznie nie mam na to szans ;c Nawet jak mam na późniejszą godzinę, to za bardzo się nie wysypiam, bo dla mnie te 40 minut więcej, to zdecydowanie za mało. Także zawsze z utęsknieniem czekam na weekend, żeby móc pospać sobie do 10 c:

To ja będę lecieć, bo lecę się myć.
Do jutra ; * 


1 komentarz:

  1. Hehe widzę, że ciekaw dzionek ;) u mnie też bo kupiłam sobie króliczka dziś i jestem taka zadowolona, że masakra. <33 Proszę zapraszam do mnie, może pomożesz mi wymyślić dla niej imię? ;) Mój blog: http://natonator.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".