piątek, 15 lutego 2013

Weekend.

Wiem, że obiecałam dodawać posty wcześniej, ale nie miałam wcześniej dostępu do internetu.

Jutrzejszy dzień będzie bardzo zabiegany :/ Chciałabym załatwić wszystko przed południem, żeby móc później spędzić czas z przyjaciółką. Obiecałam jeszcze babci, że pomogę jej posprzątać, więc trochę się tego nazbierało ;p 
A Wy macie jakieś plany na jutrzejszy dzień ? ; *

Nagłówek pojawi się najprawdopodobniej w niedzielę, bo jutro raczej nie dam rady się z nim wyrobić ;c 
Konkurs pojawi się jakoś w tygodniu, mam już kilka pomysłów, ale nie wiem jeszcze który z nich wybiorę.

Niestety przyszły tydzień nie zapowiada się już tak fajnie, bo mam kolejny sprawdzian z angielskiego i z matmy ... Ale nie chcę Wam narzekać, bo przecież nie o to w tym chodzi.

Może jakoś za tydzień pojawi się post tematyczny, ale to dopiero jak ten tydzień się skończy c:

To ja będę lecieć.
Paaa ; * 



2 komentarze:

  1. ja jutro jadę do mojej kochanej siostry : ) udanego wypadu z przyjaciółką ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jutro planuję jechać do Łodzi na zakupy ;d
    ___________________________
    zapraszam - glupawkaforevertogether.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".