wtorek, 26 lutego 2013

Wtorek.

Strasznie Was przepraszam za to, że wczoraj nie było posta, ale stwierdziłam, że bez sensu będzie pisać notkę, w której najprawdopodobniej znajdowały by się słowa, które idealnie odzwierciedlałyby mój nastrój, a wolałam Wam tego oszczędzić c; Serio, mój wczorajszy humor był niczym jedna wielka, czarna dziura ... Na szczęście dzisiaj jest ok, po prostu miałam taki dzień. Wszystko zaczęło się powoli walić ... Ale stop! Jest lepiej, a ja nie zamierzam zaprzątać Wam głowy moimi problemami.

Jak Wam minął dzisiejszy dzień ? ; * 
Mi nawet dobrze, choć trochę męcząco. Do szkoły już chodzę i niestety odczuwam kilkudniową nieobecność. Dziś pisałam jeden sprawdzian, a jutro będą dwa kolejne, ale szczerze mówiąc podejrzewałam, że tak będzie. Po szkole miałam jechać z mamą do Rossmanna, ale mama była zmęczona po pracy, a ja chciałam się przygotować do sprawdzianów. Może jakoś w weekend uda mi się wybrać tam na małe zakupy :>

Luty to kolejny miesiąc, który minął mi bardzo szybko :o Miałam się zastanowić nad wieloma sprawami i muszę przyznać, że w większości spraw podjęłam decyzje. 
Wam też luty tak szybko minął ? ; * 

Zaraz zamierzam pójść zrobić sobie gorącą kąpiel, położę się, zjem coś dobrego i pewnie od razu zasnę ;p Tak to już jest, jak tylko przez kilka dni wstanę później niż zazwyczaj, to rano nie mogę się dobudzić.

Ja lecę ♥ 
Do jutra ; * 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".