poniedziałek, 18 lutego 2013

Poniedziałek :/

Przepraszam, że piszę tak późno, ale dopiero jakąś godzinę temu wróciłam do domu -.-' Szybko coś zjadłam, wzięłam prysznic i dopiero teraz tu zajrzałam. 

Dzisiejszy dzień całkowicie wypompował ze mnie energię. Nie wiem jak jutro zwlokę się z łóżka ... Dlatego zaraz pewnie położę się spać, bo do tego zaczynam jutro dwoma WF-ami ... Niby jest to mój ulubiony przedmiot, ale zdecydowanie wolę mieć go na samym końcu, a nie na początku :/ 

Nagłówek pojawi się jutro. Już na 100%. Mam tylko mały problem z rozszerzeniem go, ale jutro przyjeżdża do mnie na chwilę kuzyn i obiecał mi wszystko wytłumaczyć c: 
I nie myślcie, że zapomniałam o konkursie ! ;p Konkurs pojawi się pewnie pod koniec tygodnia, tak samo jak post tematyczny.

Może już jutro odzyskam moje słuchawki. W sumie nie wiem, czemu przestały działać, ale na szczęście wszystko dało się naprawić. Nie mam ich już prawie tydzień, a dla mnie to zdecydowanie za długo ;p 

To ja lecę, bo ledwo patrzę na oczy.
Paaa ; * 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".