czwartek, 13 czerwca 2013

Czwartek.

Dzisiejszy dzień jak najbardziej na plus :) Zdjęcia wyszły podobno dobrze, a potem dowiedzieliśmy się jeszcze, że przyjeżdża do nas telewizja :o Że niby robić z nami jakiś wywiad, czy coś. Jako, że nasza szkoła najlepiej w mieście napisała spr. szóstoklasisty ( nie, nie chwalę się, tylko wyjaśniam -.- ), to przyjechali zrobić zdjęcia i porozmawiać z kilkoma osobami. Tak więc o 18.30 nasza klasa była pokazana w lokalnej telewizji ;) Hahahahah ... Jakie poruszenie na facebooku ;p 
Ale to nie dlatego dzień miałam tak udany. Po szkole spędziłam świetne popołudnie z osobami, z którymi nie da się nie śmiać ♥ 

Jutro mamy w szkole konkurs talentów. Podobno w tym roku ( to już trzecia edycja ) ma być wokół tego jakieś duże zamieszanie, ale o tym najwyżej jutro ;) Zapowiada się ciekawie, zwłaszcza, że z mojej klasy występuje trochę osób. 

Został mi jeszcze do napisania zaległy sprawdzian z historii i oceny wystawione :) Średnia ok. 4,9, więc jest super :) Następny tydzień zapowiada się świetnie. Same luźne lekcje, spacery do późna, chodzenie na lody. Do tego jeszcze idę na urodziny, a potem to ognisko, którego nie mogę się doczekać ^^ Jeszcze jakoś mamy iść w końcu do kina.


Właśnie siedzę sobie przy oknie i wzięło mnie na wspomnienia. Nie mogę uwierzyć, że sześć lat minęło jak sześć miesięcy, albo nawet dni. Nie chcę rozstawać się z tyloma ważnymi dla mnie osobami. Wiem, że to nieuniknione, ale nie chcę ... Z niektórymi znam się już od przedszkola, czyli już od 10 lat. Ech ... Nie ważne, na razie skupiam się na tym, żeby te tygodnie spędzić jak najlepiej ♥ 

Robicie coś całą klas na zakończenie ( ognisko, bal itp. )? ; *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".