środa, 12 czerwca 2013

Good! ^^

Wszystko powoli wychodzi na prostą. To chyba też dzięki temu, że po prostu starałam się zająć rzeczami, które uznałam na tę chwilę najważniejszymi. Gdzieś wyczytałam, że mamy wpływ tylko na jakieś 15-20% spraw, które dzieją się dookoła nas. Jakby się głębiej nad tym zastanowić, to jest to prawda. Ja postanowiłam właśnie zająć się tymi sprawami, a resztę zostawić na drugim planie. To co chciałam rozwiązać, w części już zrobiłam, a reszta biegła swoim torem i wszystko jest już lepiej :) Przede mną jeszcze ta rozmowa ... Będzie dobrze, wiem to :) 

Ostatnio uśmiech nie schodzi mi z twarzy. Chociaż powinno być inaczej, nie jest ;) I właśnie za to kocham kilka osób. Dzięki nim uśmiecham się, choć wcale nie mam na to ochoty ♥

Jutro ostatnie poprawki i koniec. Oceny będą wystawione, a lekcje będą luźne. Właściwie, to już teraz większość taka jest. Na niektórych piszemy jeszcze jakieś zaległe sprawdziany, albo kartkówki. Mi została historia. Jestem z siebie zadowolona, choć średnia jeszcze mi się waha ( nie jestem pewna co do ocen z ok. 3-4 przedmiotów :/ ). Napisałam wypracowanie z polskiego i zobaczymy, czy pani postawi mi piątkę ( nie lubi mnie ... i szczerze to z wzajemnością ;p ).

Jutro mamy zdjęcia klasowe, a za tydzień w sobotę ognisko ♥ 

Po szkole jestem też jutro umówiona z P. i A. na jakiś spacer. Pogoda dopisuj, słońce świeci coraz mocniej, więc trzeba korzystać ^^ 

Macie już wystawione oceny? ; * Zadowoleni? ; * 
Jak spędzacie czas w taką pogodę? ; * 

1 komentarz:

  1. U mnie jeszcZe nie wystawili ocen, ale to dobrze bo mam jeszcze 3 zagrożenia do poprawienia. :] No nic, jakoś może dam radę. ;] U mnie też zaczynają się już lżejsze lekcje. ^^ To nawet dobrze . :]] pozdrawiam i zapraszam! ^-^ http://natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".