sobota, 13 kwietnia 2013

Zdjęcia.

Strasznie Was przepraszam, że wczoraj nie było notki, ale nie mogłam odpalić laptopa ( to chyba jednak przez te wszystkie wirusy, a przecież miałam antywirusy ... ). Tata oddał go do serwisu, a ja teraz jestem na laptopie kuzyna. Zgrałam sobie zdjęcia z Warszawy i dlatego mogę Wam je dzisiaj pokazać c: Oczywiście nie wszystkie naraz, bo trochę ich jest, ale rozłożę to sobie na 2-4 posty i będzie dobrze.






To jest poruszone, bo trzęsła mi się ręka.




Ogólnie są to same zdjęcia z podróży. Mam ich więcej, ale tak jak pisałam niektóre nie nadają się, żeby je tu pokazać ( ach ... te nasze wygłupy ;p ) Jutro dodam zdjęcia z samej Warszawy :) Miałam dziś dodać jeszcze jednego posta, ale idę wieczorem do koleżanki i nie wiem o której wrócę, bo chcemy pooglądać trochę filmów.

Dzisiaj byłam na drzwiach otwartych w gimnazjum, które biorę pod uwagę i szczerze mówiąc mam o tej szkole jeszcze lepsze zdanie, niż wcześniej! ^^ Teraz pozostaje mi tylko wybrać ... 

Jak wyszłam rano z domu, to poczułam prawdziwą wiosnę. Mam nadzieję, że tak już zostanie. Naprawdę mam nadzieję. Dzisiaj słońce bardzo mocno grzało i dzięki temu przez cały dzień mogłam chodzić w samej bluzie - bez kurtki. Nawet nie wiecie, jak za tym tęskniłam ;)
Wczoraj przyszły moje kochane trampki ^^ Mam też zamiar je jutro pokazać. Pewnie pojawią się jutro dwie notki. Oczywiście jak tylko uda mi się odzyskać mojego laptopa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".