niedziela, 14 kwietnia 2013

Maraton filmów.

Wczorajszy maraton filmów jak najbardziej udany! ^^ Zostałam u A. na noc, przez co mało się wyspałyśmy, a do tego była jeszcze I. Znam je właściwie od przedszkola, czyli od jakiś niecałych 10 lat :o Ja nie mogę, jak to szybko leci ...

Niestety nie udało mi się jeszcze odzyskać komputera. Możliwe ( mam nadzieję! ), że dostanę go już jutro i nie będzie z nim później takiego typu problemów.
Tak jak obiecałam, dodam jeszcze dzisiaj drugiego posta, ale będzie on zaplanowany. Po prostu nie mam sumienia przesiadywać u kuzyna kolejną godzinę, bo on ma przecież swoje sprawy na głowie. 

Mam dziś dla Was kolejna porcję zdjęć z Warszawy (: 









Przepraszam, że niektóre są przekręcone, ale na laptopie mojego kuzyna nie da się przekręcać zdjęć, bo coś zepsuł. 

Jutro będzie jeszcze notka ze zdjęciami, a we wtorek będzie z moimi ulubionymi zdjęciami z tej wycieczki c:

Co do filmiku ... Padło w sumie 11 pytań i zastanawiam się, czy opłaca się w ogóle nagrywać, ale nie wiem jeszcze. Na pytania na pewno odpowiem, ale nie wiem, czy w filmiku ;c Przepraszam, ale jak mam nagrywać 2-3 minutowy filmik, to trochę ... Obiecuję, że jutro Wam napiszę, czy będzie filmik, czy nie.

Jutro mamy prezentację o Szymanowskim, więc trzymajcie kciuki! :) Ja muszę tylko 'postarzyć' kartkę ( mam już plan wykonania ;) ) i nauczyć się trochę tekstu na pamięć.

Życzę Wam miłego tygodnia! ; * 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".