wtorek, 23 kwietnia 2013

Wtorek.

I znowu przepraszam, że wczoraj mnie nie było, ale to wszystko przez internet, a raczej jego brak. Kuzyna nie było, więc za bardzo nie miałam jak do Was napisać :/ 

Zauważyłam, że coraz więcej czasu spędzam ostatnio poza domem. Z jednej strony dobrze, ale z drugiej już nie ;c Na teraz już dość załatwiania spraw ( nareszcie! ). 

Właśnie siedzę i próbuję narysować komiks na polski. Lubię rysować, ale tylko to, co sama chcę, a nie ... Mój kojot zaczyna przypominać gęś ... :/

Ta nieszczęsna recenzja korektora, która miała pojawić się już dawno, będzie dodana dziś wieczorem lub jutro. Zależy to od tego, czy wyrobię się z rysowaniem i nauką na kartkówki.

Dzisiaj myślałam, że urwie mi na przystanku głowę ... Ten wiatr to jakaś masakra :/ 

Bardzo prawdopodobne, że naszej pani od WF-u nie będzie aż do 12 maja! ^^ Nie lubię jej, to fakt, ale kurcze uczy najlepszego przedmiotu ... Mam nadzieję, że dadzą nam na zastępstwo naszego dawnego pana, albo będziemy mogli przychodzić do szkoły później (  WF zawsze mamy na początku -.- ).

Jak tylko odrobię lekcje, to chyba wyciągnę Martę na jakiś spacer. Matma może poczekać jeszcze chwilę, a ja nie chcę zmarnować chwili, kiedy nie wieje aż tak mocno.

Zaczęliśmy dziś robić na informatyce prezentacje. Mamy na to tylko dwie lekcje, a tematy są jakieś mega dziwne. Nie wiem, jak się wyrobię, ale jakoś trzeba dać radę ;) 

Jak Wam mija wtorek? ; *
U Was też tak dziś wiało? ;o 



1 komentarz:

  1. Ja wtorek spędzam super, też coraz częściej wychodzę z domu i idę zazwyczaj do lasu z Kasią. :] U nas tak nie wieje, dzisiaj nawet chodziłam w krótkich spodenkach . ^^ Mam kolejne pytanie do tego filmiku: Co najbardziej lubisz rysować ? Pokażesz kilka swoich najlepszych rysunków? :DD Pozdrawiam i zapraszam do mnie! ;33

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".