niedziela, 21 kwietnia 2013

Przepraszam, że wczoraj się nie odezwałam, ale od samego rana byłam poza domem, a potem jechałam od razu do babci i nawet nie miałam jak wejść tutaj, bo u babci internet jest w trakcie naprawy. 
Ten weekend należał do tych wyjazdowych. Z jednej strony to dobrze, bo pogoda do tego zachęca! ^^ Od samego rana kursowałam po Starówce i przez to jestem na przeciwbólówkach, bo mam takie zakwasy, że normalnie masakra :/ Jeszcze chyba mogdy takich nie miałam -.- 

Przepraszam, że notka krótsza, ale muszę jeszcze powtórzyć matmę.

Miłego wieczoru i nocy! ♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".