środa, 24 kwietnia 2013

Mega happy! ^^

Dzisiaj mam taki świetny dzień, że nie wiem! ^^ Od samego rana dopisuje mi humor. W szkole dzięki temu, że trzecioklasiści piszą testy my mamy mniej lekcji, a jak już są, to luźniejsze. Nauczyciele siedzą na egzaminach, a u nas jest mało chętnych na zastępstwa, więc idziemy szybciej do domu ^^ 
Zapomniałam Wam wczoraj napisać, że brałam udział w konkursie pieśni patriotycznej. Nie, nie, nie - nie sama ;p Dzisiaj były wyniki i ... SZOK! Mamy wyróżnienie :o Naprawdę się nie spodziewałyśmy, ale spoko ;)
Na dodatek moja mama zaczęła przychylnie patrzeć na gimnazjum, o którym do tej pory nie chciała praktycznie słyszeć. Ja uparcie walczyłam, ale to nie moja zasługa, tylko mamy koleżanki. Nie wiem o czym dokładnie rozmawiały, ale wiem, że podziałało. Mama nawet pojechała i wzięła podanie do tamtej szkoły.

W piątek idę na urodziny do Zuzy, ale post będzie. Po prostu będzie wcześniej. Jutro pewnie pójdę po prezent, ale nie wiem, czy się wyrobię. W najgorszym wypadku będę musiała kupować w piątek.

Ta cała rezenzja będzie wieczorem. Wiem, że przeciągam, ale po prostu nie mogę się za to zabrać. Trochę już napisałam, ale na jutro muszę jeszcze uzupełnić ćwiczenia z przyrody, a to jakieś 20 stron. 

Właśnie siedzę i zajadam się babeczkami ;3 Stwierdziłysmy z mamą, że coś zrobimy i padło akurat na babeczki. Mniaaaaaaam ;3 

Mam dziś jeszcze w planach małe porządki, bo jutro mamy mieć gości. Bałagan nie jest duży, więc szybko powinnam się z tym uwinąć.

Ten komiks nawet wyszedł. Kojot wyglądał jak kojot, a nie gęś ;p Oczywiście pani akurat nie było, więc spokojnie mogłam to sobie dokończyć dzisiaj :/ No dobra, przynajmniej mam to już z głowy.

Jak tam u Was? ; * 
Miłego wieczoru! ; * 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".