niedziela, 7 kwietnia 2013

Przed wycieczką.

Już leżę w łóżku i pewnie sobie poczytam, żeby zmęczyć oczy (: 

Następny post pojawi się pewnie dopiero w środę. We wtorek wracamy około 23, więc jedyne o czym będę wtedy marzyć, to sen. 

Ten post też jest krótszy, ale miałam jeszcze dodać zdjęcia. Oczywiście mój komputer odmawia posłuszeństwa i jutro tata ma oddać go do serwisu, bo to podobno jakiś wirus czy coś ...

Trzymajcie kciuki, żebym dała jutro zwlec się z łóżka ( nie wiem, czy dam radę zasnąć o tej porze ;p )! 

Obiecuję, że wrócę z duuużą ilością zdjęć :)

A jutro o 6.00 - kierunek Warszawa! ^^ 

Kiedy macie wycieczkę? ; *
Gdzie będziecie jechać? ; *

1 komentarz:

  1. Heh fajnie, że masz taką wycieczkę. :) Ja nie mam wycieczek. :c Wcale, nic a nic, ani jednej. :/ Niestety. -.-
    Zapraszam do mnie i pozdrawiam. ^^
    http://natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".