niedziela, 7 kwietnia 2013

Leniwa niedziela :)

Dzisiaj na całe szczęście udało mi się odpocząć ^^ Od samego rana do około południa leżałam w łóżku i leniłam się ;) Moim zdaniem każdemu czasami potrzebna jest chwila nic nie robienia. Ja dzięki temu w końcu odpoczęłam po dość zabieganym i stresującym tygodniu. Po południu wpadłam na chwilę do babci i przy okazji zabrałam od niej kilka rzeczy potrzebnych na wycieczkę. 

Nawet nie wiecie, jak cudownie jest wstać w niedzielę z poczuciem, że w poniedziałek nie trzeba iść do szkoły ;) 

Trochę mnie przeraża, że muszę iść dzisiaj spać po 20, bo trudno mi zasnąć o takiej porze. Może czasami, kiedy jestem naprawdę wykończona to tak, ale dzisiaj nie mam raczej po czym być zmęczona. Przeraża mnie to, ale że muszę wstać przed 5, to już nie ;p Jakoś z wczesnym wstawaniem przed wycieczką nie mam problemów.

Tak jak obiecałam, jeszcze dzisiaj pojawi się drugi post. Dodam go pewnie około 19-20.

Pod tym postem również możecie zadawać mi pytania. Przypominam, że jakoś w tygodniu zrobię filmik z odpowiedziami na nie :)

W tygodniu powinna też pojawić się recenzja na temat korektora, który pokazywałam we wczorajszym poście.

Chyba zaraz wyciągnę M. na jakiś spacer c; Pogoda jest coraz ładniejsza, a ja wolę z niej korzystać póki jeszcze się utrzymuje. 

Jak Wam mija niedziela? ; *
Odpoczęliście dziś, czy raczej niezbyt? ; *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".