wtorek, 2 kwietnia 2013

Nauka.

Sama się sobie dziwie, że tak się dziś zmobilizowałam do nauki. Od rana siedziałam nad książkami, a potem przerzuciłam się na testy w internecie. Oczywiście nie uczyłam się bez przerwy, bo wyszłam na jakąś godzinę z psem. Wydaje mi się, że wszystko już rozumiem, ale to okaże się dopiero na teście. Ale koniec biadolenia o nauce! ;)

Cały wczorajszy wieczór próbowałam zgrać zdjęcia na komputer i nic ... Jestem na siebie zła, że nie zrobiłam tego wcześniej - może by się udało :/ Ogólnie coś dziwnego dzieje się moim laptopem i chyba będę musiała poprosić tatę, żeby oddał go do naprawy, czy coś. Będę jeszcze dziś próbować, ale powoli tracę nad tym cierpliwość :|

Nie wierzę, że już od jutra wracamy do szkoły ;_; Dlaczego wolne dni muszą mijać tak szybko? Znając życie ( i nauczycieli ) jutro dostaniemy porządny wycisk. Nie obraziłabym się, gdyby do końca tygodnia było wolne ;) 

Słyszałam coś, że taka pogoda ma jeszcze trwać przez około 10 dni ... Super, po prostu super! Nici z noszenia trampek i cieńszych kurtek. 

Już niedługo wybije 1000 wyświetleń! ♥ Macie jakieś szczególne pomysły/prośby, co miałabym z tej okazji zrobić? Postaram się zrealizować Wasze pomysły :) 

Życzę Wam miłych dni w szkole i powodzenia na sprawdzianach! ; * 


1 komentarz:

  1. ojeju !!!, co to za pyszność, zjadłabym;P
    gratulacje;*** możesz dodać jakieś informacje o sobie,
    pozdrawiam i zapraszam:

    http://beforeveryoungbaby.blogspot.com/
    obserwujemy ?/

    Klaudia-Klaudia, xoxo

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".