środa, 3 kwietnia 2013

Już jutro.

Mam takie wrażenie, że niestety trochę Was zaniedbuję ;c Mam nadzieję, że jednak rozumiecie, że po prostu mam teraz na głowie masę nauki. Mam, a raczej miałam, bo wieczór zamierzam spędzić na o wiele przyjemniejszych zajęciach ;) Jutro, góra pojutrze posty będą pojawiać się regularnie. 
Po teście umówiłyśmy się z dziewczynami w mieście. Pójdziemy pewnie na jakiś dłuższy spacer ( trudno, że jest zimno ;p ) i może pochodzimy po sklepach.

Ogólnie w szkole było dziś nawet fajnie. Nie było polskiego, a potem okazało się, że nie ma jeszcze chóru i mogliśmy iść szybciej do domu ^^ 

Notka jest krótka, za co przepraszam, ale po prostu idę się myć i spać. Ledwo patrzę dziś na oczy, a zasnąć na egzaminie bym nie chciała ;p Pewnie obejrzę jeszcze coś w telewizji i zasnę.

Jeśli jutro też piszecie test szóstoklasisty, życzę Wam powodzenia i pamiętajcie, że będzie dobrze! ; *


2 komentarze:

  1. Heh współczuję Ci, ale testy szóstoklasisty nie są takie złe, ja miałam je rok temu (bo teraz jestem w I gimnazjum) i też strasznie się bałam, ale okazało się, że nie było czego. :) Zapraszam do mnie: http;//natonator.blogspot.com ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie było podobnie :) Rano stres, ale potem było dobrze :)

      Usuń

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".