wtorek, 30 kwietnia 2013

Liebster Blog Aword.

Teoretycznie pisałam kiedyś, że nie będę brała już w tym udziału, ale stwierdziłam, że taki post pojawił się dawno i czemu by nie zrobić małego wyjątku ;) 

Nominowała mnie Mimi, za co baardzo dziękuję ♥ Fajne jest uczucie, kiedy ktoś docenia coś, co robię. 

Zasady chyba już wszyscy znają, więc od razu przejdę do pytań.

1. Wolisz tradycyjne sposoby szukania informacji, czyli książki, czy bardziej Internet? Dlaczego?
Szczerze mówiąc to różnie. Jak mam mało czasu, to po prostu siadam przy laptopie i szukam. Jak jest go trochę więcej to staram się doszukać jakiś informacji w książkach.

2. Wolałabyś mieszkać za granicą, czy raczej w Polsce?
Od zawsze marzyło mi się mieszkanie w Londynie, ale chciałabym, żeby były tam ze mną ważne dla mnie osoby ♥

3. Na ile procent orientujesz się w swoim mieście? (0%-100%)
Myślę, że tak na ok. 99,9% ;) Dzięki tym wszystkim grom miejskim ( harcerstwo ) napewno orientuję się lepiej. 

4. Jaka jest twoja ulubiona pora roku?
Wiosna, lato i wczesna jesień.

5. Jeśli mogłabyś się wcielić w jakąś postać z książki/filmu, kto to by był?
Hmmm ... Szczerze mówiąc to nie wiem.

6. Co bardziej ci odpowiada: życie na wsi, czy w mieście?
Mi pasuje mieszkanie w moim mieście. Nie jest za wielkie, ale też nie takie małe. Na wieś też lubię jeździć ( i to bardzo! ^^ ), ale mieszkać wolę w mieście.

7. Wolny czas spędzasz:
- Na dworze z przyjaciółmi,
- Przed telewizorem,
- Czytając książki,
- W inny sposób. Jaki?
Najczęściej na dworze z przyjaciółmi, lub czytając książki ^^

8. Lubisz chodzić na zakupy i szwendać się po sklepach?
To jeszcze zależy z kim. Bo są takie osoby, z którymi mogłabym szwędać się po sklepach i nie znudziło by nas to. To też zależy od humoru. 

9. Jaka była ostatnia przeczytana przez ciebie książka?
Jestem w trakcie czytania książki "Chłopak który zniknął".

10. Dlaczego założyłaś bloga?
Jakoś tak po prostu wyszło ;) No po prostu siedziałam sobie i stwierdziłam, że fajnie by było mieć taką stronę na której
możnaby było pisać o wszystkim i jestem :)

11. Jesteś kreatywna? Lubisz pisać?
Jak mam wenę, to mogłabym zapisać cały zeszyt, ale jak jej brak, to wtedy jest gorzej ;)

Nie będę moimnować innych blogów. Przepraszam, ale zaraz przychodzi do mnie M. i zostaje na noc, więc muszę jeszcze ogarnąć na biurku.

Jak tam z Waszymi planami na majówkę? ; * 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".