poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Jak już pewnie zauważyliście, posty nie pojawiają się ostatnio codziennie ... Kurczę, głupio mi, że wcześniej bywałam tu regularnie, a teraz nie mogę. Nie chodzi o to, że mi się nie chce. Czasami fakt - mam takie dni kiedy nic mi się nie chce i po prostu nie chcę niepotrzebnie smęcić na blogu. Teraz jest trochę inaczej ... Po prostu coraz mniej czasu spędzam na komputerze, ponieważ koniec roku się zbliża i nauczyciele już zaczynają nam wystawiać wczesne propozycje ocen ( :O ). Trochę wcześnie, ale sprawdziany i tak nas gonią. Jest ich coraz więcej, a ja chciałabym z niektórych predmiotów powyciągać na ocenę wyżej. Ogólnie nie jest z tym źle - ja jestem zadowolona, ale z matmą mogłoby być lepiej. Do tego dochodzą egzaminy. Zbliżający się maj oznacza dla mojej szkoły istne szaleństwo z egzaminami. Naprawdę ... Z tego co naliczyłam, to czeka nas jakieś 6 egzaminów! :O I to w jednym miesiącu ... Wstępne, ustne, pisemne i nie wiadomo jeszcze jakie. Ja do tego nie mogę się zdecydować pomiędzy dwoma gimnazjami. Zostać dalej w muzycznej, czy nie? Dobra ... To już inna sprawa. Chodzi mi po prostu o to, że przez to niezdecydowanie pewnie będę pisała egzaminy, które być może i tak będą bez znaczenia. Może nagle mnie olśni i zdecyduję się na to drugie. A może nie? Właśnie dlatego napiszę te wstępne do muzyka i będę czekać na olśnienie, a raczej na to, aż w końcu się zdecyduję. Dążę do tego, że czeka mnie tyle egzaminów, a czasu coraz mniej. Chciałabym jak najlepiej to wszystko napisać. Materiałów jest mnóstwo, choć już część za mną. Bardzo chcę to wszystko ze sobą pogodzić, ale nie zawsze pewnie mi wyjdzie. Naprawdę mam wyrzuty, że Was zaniedbuję, ale czasami naprawdę nie mam jak napisać. Myślę, że to zrozumiecie. Mam taką nadzieję. Postaram się pisać codziennie, naprawdę :) 

Ta notka typowo organizacyjna, ale takie tez są czasami potrzebne :) Ale się rozpisałam ... ;p 

Co tam u Was słychać? ; * 
Macie jakieś plany na majówkę? ; * 

1 komentarz:

  1. W ramach uznania, za wspaniałe prowadzenie bloga, nominuje cię do Libster Blog Award!
    Szczegóły na moim blogu:
    http://recenzowniamimi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".