poniedziałek, 11 marca 2013

QUIZ.

Naprawdę Was przepraszam, za to, że coraz częściej nie piszę codziennie ;cc Wczoraj nie miałam czasu tutaj zajrzeć bo od rana byłam z babcią na cmentarzu, a jak tylko wróciłam do domu, to zostałam wciągnięta w pomoc przy przygotowaniach. Jak tylko dam radę, to będę dodawać posty codziennie. Mam nadzieję, że zrozumiecie ; * 

Mam dziś dla Was konkurs. A raczej quiz.

Pytania:

1. Kiedy założyłam bloga?
2. Mam najlepszą przyjaciółkę? Jak ma na imię?
3. Mam rodzeństwo?
4. Mam jakiś ulubiony zespół, albo wykonawcę?
5. Jaki jest mój ulubiony przedmiot?
6. Zrobiłam jakieś tematyczne posty?
7. Zmieniałam wygląd bloga?

Nagrodą jest polecenie bloga w trzech następnych postach, oraz adres bloga na bocznym pasku. Blog będzie tam przez 2 tygodnie.

Odpowiadać możecie w komentarzach do jutra do 18. Myślę, że to dość dużo czasu ;)

Wydaje mi się, że pytania są dość łatwe. Większość odpowiedzi znajdziecie w postach, w których odpowiadałam na pytania ( Liebster Aword itp. ).

A tak z innej beczki ... ŚNIEG ??? -.- No błagam! ;cc

Ja lecę powtarzać z przyrody.
Do jutra! ♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".