sobota, 9 marca 2013

Leniuchowanie.

Na szczęście dzisiaj mogę sobie posiedzieć w domu :) Jakoś nie uśmiechało mi się wyjście w taką pogodę i czekanie w kolejkach do rejestracji ... O wiele bardziej wolę posiedzieć na kanapie pod ciepłym kocem i wypić herbatę ^^ Serio ... Pogoda za oknem kompletnie odbiera mi chęci na jakikolwiek ruch z kanapy :| Ale w końcu będę musiała się ruszyć, więc mam w planach wyciągnięcie M. na spacer. Opatulę się od stóp do głów i powinno być ok ;p 
A poza tym planuję iść dzisiaj na noc do babci, bo chcę się z nią rano wybrać na cmentarz, a jutro nie będę miała jak do niej dojechać.
A jakie Wy macie plany na dziś ? ; * 

Jak nasz spacer wypali, to po powrocie zabiorę się za długo obiecywany konkurs. Jak nie wypali, to wezmę się za to teraz c; Pojawi się on jutro. 

Niestety jutro raczej nie będę mogła sobie pozwolić na odpoczywanie ... Egzaminy tuż tuż, a do tego dochodzi jeszcze sprawdzian szóstoklasisty. Nauczyciele zadają mnóstwo dodatkowych zadań, a ja powoli nie daję rady się z nimi wyrobić. Poza tym jutro przyjeżdża do nas rodzinka, bo mój tata ma urodziny. Obiecałam pomóc mamie w kuchni i przy porządkach, więc raczej nie będę się nudzić ;p

Mam już wizję nowego nagłówka, ale to jeszcze trochę. 

Ostatnio przekonałam się do luźniejszego sweterka, który kupiłam dawno temu. Jak dobrze pójdzie, to założę go jutro i pokażę Wam go ^^ Nie jest gruby, ale wystarczy założyć pod niego bluzkę na ramiączkach/krótki rękaw i jest idealnie.
A Wy lubicie luźniejsze sweterki ? ; * 

Ok, to ja lecę, bo M. napisała mi, że chętnie wyjdzie z domu.
Paaa ♥ 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".