piątek, 15 marca 2013

Przepraszam!

Strasznie Was przepraszam, za moją dwudniową nieobecność. Nie chodziło tu o brak czasu, czy po prostu lenistwo, tylko o to, że mój kochany kuzyn zepsuł mi coś na laptopie :// Na szczęście już wszystko jest ok, ale komputer dostałam jakieś pół godziny temu. Żeby nadrobić zaległości, przez weekend będą się pojawiać dwa posty dziennie c:

Na jutro mam dość dużo planów. Od odwiedzenia babci, do kupna nowej ładowarki do laptopa. Przy okazji muszę jeszcze wejść do kilku sklepów. 

Mam nadzieję, że pogoda się poprawi, bo jak słyszę o -18 stopniach w nocy, to po prostu mam ochotę się rozpłakać ;cc Mam już dość chodzenia w nie wiadomo ilu warstwach i przede wszystkim mam dość tego śniegu! -.-

Dzisiejszy dzień minął mi bardzo szybko i pozytywnie. Oby więcej takich dni! Mam dość tych stresów przed egzaminami. Tego, że nauczyciele straszą nie wiadomo czym. Chcę mieć już to wszystko za sobą i móc powiedzieć sobie, że dałam z siebie wszystko, i że jestem z tego zadowolona. Mam nadzieję, że właśnie tak będzie c; 

Tata załatwił mi korepetycje z matmy. Głównie chodzi o to, żeby wytłumaczyć mi niektóre tematy i powtórzyć wszystko przed sprawdzianem szóstoklasisty. Oby to w czymś pomogło, bo niektóre zadania z matmy są dla mnie niczym czarna magia! :|

Bardzo się cieszę, że to już ostatni tydzień przed wolnym! ;DD Za tydzień zaczynamy rekolekcje, a potem od razu wolne. Niestety ten tydzień nie zapowiada się za fajnie, ale dam jakoś radę - najgorzej przecież nie jest. 

Macie jakieś plany na weekend? ; * 
Kiedy macie rekolekcje? ; * 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".