sobota, 16 marca 2013

Zimno ;c

Jakąś godzinę temu wróciłam z miasta i przy okazji strasznie zmarzłam. Niby świeci słońce, ale jest tak zimno, że nie wiem. Na szczęście dość szybko udało mi się wszystko zrobić, więc nie musiałam chodzić za dużo na tym mrozie. Zaraz pewnie zrobię sobie herbatę i zabiorę się za robienie testów, bo do 4 kwietnia coraz bliżej! 

Przesunął nam się trochę termin wycieczki, ale co tam. Przynajmniej ominą nas dwa dni szkoły ^^ 

Jak wczoraj pisałam, w ten weekend chcę nadrobić zaległości w blogowaniu, więc dzisiaj pod wieczór dodam jeszcze jednego posta c; Jutro też powinny pojawić się dwa posty.
W jednym z jutrzejszych postów powinno pojawić się trochę zdjęć. Mam nadzieję, że przymkniecie oko na trochę słabą jakość, bo jakość mojego telefonu czasami mnie dobija ;p 

Mam dziś w planach uzupełnić trochę zakładkę 'O mnie'. Może jak ktoś zauważył, małe zmiany tam są, ale dziś chcę dopisać jeszcze więcej.

Mam też zamiar niedługo zrobić post tematyczny, ale to jakoś w tygodniu. Najprawdopodobniej w środę, bo w poniedziałek i wtorek mam sprawdziany i wątpię, żebym dała radę wtedy go zrobić.

Czuję, że mama chyba robi racuszki ;3 Mmmm ... Co tam, że miałam nie jeść słodkiego. Dla racuchów mogę się poświęcić.

Jak Wam mija weekend? ; *
Macie jakieś szczególne pomysły na posta tematycznego? ; * 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".