wtorek, 5 marca 2013

Przepraszam, że znowu piszę późno, ale nie miałam wcześniej siły żeby się zebrać i wstać z łóżka :\ Jak tylko wróciłam ze szkoły, odrobiłam lekcje i położyłam się spać. Dzisiejszy dzień tak mnie wykończył, że nie wiem. Ogólnie poza tym dzień zaliczam jednak do udanych c; 
Bardzo możliwe, że teraz posty będą pojawiać się około 19-20 ( no może oprócz weekendów ), bo to ostatni miesiąc przed sprawdzianem szóstoklasisty i nauczyciele nie odpuszczają nawet na chwile. Połowa marca to sprawdziany, kartkówki, prezentacje i inne ... 

Może jutro dowiem się co dostałam ze sprawdzianu z matmy. Szczerze mówiąc to chyba nie chcę wiedzieć ... Serio, najpierw wydaje mi się, że poszło mi dobrze, a potem okazuje się, że jednak nie było tak super :/ Wolę jednak stan niewiedzy, niż rozczarowanie ... Przynajmniej w przypadku sprawdzianów ;)

W nocy nie mogłam zasnąć, więc siedziałam na parapecie i słuchałam muzyki ^^ I w sumie wyszło na to, że spałam na parapecie ;p Hahahah ... Mina mojej mamy, jak przyszła mnie obudzić musiała być obłędna. Całe szczęście, że nie wierciłam się za dużo, bo na pewno wylądowałabym na podłodze ;)

Wczoraj pogoda trochę się popsuła, ale na szczęście dzisiaj wróciło słoneczko *-* W końcu czuję, że wiosna idzie! Całe szczęście, bo śniegu i mrozu mam już po dziurki w nosie.

Zawody na WF-ie są przełożone na następny tydzień, bo pani, która je organizuje się rozchorowała. W sumie chyba nie wezmę w nich udziału ... Nie no, nie wiem jeszcze. Do przyszłego tygodnia mam trochę czasu, więc się jeszcze okaże c: 

Wczoraj wzięłam się jeszcze za układanie puzzli. Jak ja dawno tego nie robiłam :o Oczywiście trochę moich nerwów na to poszło, bo nie jestem osobą cierpliwą, ale ułożyłam ^^ I sprawiało mi to taką radość, że nie wiem.
A Wy lubicie układać puzzle ? ; * 

Ja już lecę.
Do jutra! ♥ 


PS Od pół godziny próbuję wgrać zdjęcia i nic ... Pojawią się one w osobnym poście, najprawdopodobniej jutro. Przepraszam, że tak to odkładam, ale chcę położyć się dziś wcześniej, dlatego wgram je rano :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".