środa, 6 marca 2013

100! ^^

Jest to mój 100 post! :D Z tej okazji pojawi się tutaj długo obiecywany konkurs. Mam nadzieję, że nie złościcie się na mnie o to, że dalej go nie ma, ale ostatnie tygodnie były dla mnie istną plątaniną myśli ( niestety więcej było tych negatywnych ), ale teraz, kiedy jest już lepiej planuję w końcu zrobić konkurs.

W końcu udało mi się zgrać zdjęcia, a szczerze mówiąc jedno zdjęcie ... Nie wiem czemu mój komputer odmawia współpracy ;cc 

Tak jak już pisałam, zakupy były udane, choć w sumie kupiłyśmy same drobiazgi ^^ 



No to po kolei c;

- kolczyki - stoisko w Domu Towarowym/ 3.50 zł
- bransoletki - Indyjski/ 1.90 zł za jedną
- kokarda do włosów - stoisko w Domu Towarowym/ 3 zł
- balsam do ust/ błyszczyk (?)/ Rossmann/ 6.90 zł

Jak widzicie same drobiazgi, ale to były rzeczy, które od dawna planowałam kupić. Miałam jeszcze w planach kupienie kalendarzyka na ten rok, ale ni mogłam znaleźć nic ciekawego. Może jak przy okazji będę w Empiku, to coś znajdę :>

Sprawdzianów pani nie oddała, więc co dostałam dowiem się pewnie w piątek.

Jak się cieszę, że to akurat jutro wychodzimy do tego planetarium ;) Ominą nas najgorsze lekcje, więc dzień powinien być luźny. Obiecałam jeszcze babci, że po szkole do niej wpadnę.

Planuję zmienić niedługo nagłówek ... Nie wiem jeszcze, czy zrobię go sama, ale chciałabym zmienić ten, który teraz jest.

Ja muszę już lecieć.
Miłego wieczoru! ♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".