wtorek, 26 marca 2013

Porządki świąteczne.

Dzisiaj na rekolekcjach też było ok. Ogólnie po zajęciach w auli była spowiedź, więc trochę się przedłużyło. Coś mi się zdaje, że te rekolekcje będą jednymi z najlepszych c; 

Moja mama postanowiła dziś zacząć porządki świąteczne ... No cóż, byłam na to przygotowana i już wczoraj część rzeczy zrobiłam. W sumie i tak będę wciągnięta w wielkie sprzątanie i tak, ale przynajmniej będzie mniej do zrobienia ;)

Jakoś w wolny czas ( ten przed Wielkanocą ) wprowadzę kategorie na blogu. Teraz się z tym nie wyrobię, bo za chwilę idę na matmę i nie wiem dokładnie o której wrócę. Jutro raczej też nie dam rady ... No ale na pewno w tym tygodniu jeszcze się pojawią :)

W sumie jedną ze spraw już wyjaśniłam, ale została mi jeszcze jedna. Łatwe to nie będzie, ale jestem dobrej myśli. Jednak coraz bardziej wkurza mnie to, że muszę się tłumaczyć z rzeczy, których nie zrobiłam :| 

W tym tygodniu mix zdjęć pojawi się pewnie w sobotę. Chodzi mi o to, że w niedzielę raczej nie będę miała czasu tego zrobić, a poza tym będą to Święta, więc będę tu pewnie tylko na chwilę, żeby złożyć Wam życzenia.

Jak Wam minął wtorek? ; * 
Świeci u Was słońce? ; *


1 komentarz:

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".