poniedziałek, 25 marca 2013

Rekolekcje.

Rekolekcje skończyliśmy około 11, a ja dopiero po 18 wróciłam do domu :/ Niby ok, tak źle nie było, ale przez to wszystko padam z nóg. Najpierw po kościele poszłyśmy z dziewczynami do Biedronki po pączki ( do autobusu miałyśmy prawie 20 minut, a nie chciało nam się marznąć na przystanku ), a jak tylko weszłam do domu, to mama stwierdziła, że jedziemy do miasta pozałatwiać kilka spraw. Super -.- Jedyne o czym wtedy myślałam, to położyć się pod kocem i wypić coś ciepłego, a mama chciała mnie jeszcze wyciągnąć na dwór. 

Kilka ważnych spraw wymknęło mi się ostatnio spod kontroli. Muszę powyjaśniać kilka spraw. Nie znoszę takich sytuacji, kiedy naprawdę nic nie zrobiłam, a muszę się tłumaczyć z nie wiadomo czego. 

Pierwszy dzień rekolekcji minął nam bardzo szybko, ale przyjemnie :) Trafiła nam się pozytywnie zakręcona Siostra, która to wszystko prowadzi. Już dzisiaj prześpiewaliśmy tyle piosenek, że złapała mnie lekka chrypka. W sumie to nawet dobrze, bo wszyscy wyszliśmy dziś zadowoleni.

Jutro postaram się dodać posta wcześniej, a może nawet uda mi się dodać wieczorem drugi post. 

Myślałam, żeby wprowadzić na blogu różne kategorie typu: zakupy, recenzje, muzyka i tym podobne.

A tak co do muzyki, to chciałabym Wam pokazać piosenkę, która ostatnio wpadła mi w ucho i prawie ciągle ją nucę c; 


Lubicie tą piosenkę? ; * 
Co myślicie o tych kategoriach? ; * 

1 komentarz:

  1. też mam rekolekcję ;D

    kategorię to świetna myśl ;D same miałyśmy na blogu takie coś, ale z czasem okazało się, że musiało by być ich bardzo dużo, bo piszemy praktycznie o wszystkim ;D

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".