sobota, 2 marca 2013

Na zakupach.

Strasznie Was przepraszam, że dodaję tego posta tak późno, ale dopiero teraz na chwilę udało mi się usiąść do komputera :/

Ogólnie dzień uważam za jak najbardziej udany c; Na zakupach było super, choć za dużo nie kupiłyśmy. Jak się uda, to juro pokażę Wam zdjęcia. W sumie dość długo chodziłyśmy, choć ze szkoły do miasta szłyśmy na piechotę, więc nogi nam trochę odpadały, ale co tam ;) Na chwilę usiadłyśmy w MC, żeby coś zjeść, więc dało się dalej iść.
A jak Wy spędziliście sobotę ? ; *

Niestety jutro post też pojawi się później, bo najpierw jadę do lekarza, a z tego co wiem, to potem jedziemy jeszcze do mojej cioci, więc nie wiem jeszcze o której wrócę. 

Coraz częściej, jak tylko się obudzę widzę słońce ^^ Mam nadzieję, że śnieg/zima/mrozy już nie wrócą i będzie ciepło. Dzisiaj musiałam zakładać okulary przeciwsłoneczne, bo słońce dość ostro dawało po oczach. Mega, mega smile! ; DD 

Chcę Wam pokazać piosenkę, w której się ostatnio zakochałam :3 Po prostu nie mogę przestać jej słuchać. Od zawsze podobały mi się utwory Enej i teraz coraz bardziej ich lubię.


Słyszeliście już wcześniej tą piosenkę ? ; * Podoba się ? ; * 

Postanowiłam, że już niedługo będę dodawać zdjęcia, a nie obrazki z internetu. Możliwe jest, że niedługo dostanę nowy aparat, więc będą zdjęcia ^^ Zdjęcia z mojego telefonu są dość słabej jakości, dlatego prawie w ogóle ich nie wstawiam. Ale już niedługo wszystko może się zmienić, więc trzymajcie kciuki! ; * 

Ja lecę, bo już ledwo patrzę na oczy.
Kolorowych! ; * 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".