piątek, 1 marca 2013

March.

Dzisiejszy dzień minął mi szybko i nawet spokojnie. Na godzinie wychowawczej popłakałam się ze śmiechu. Zresztą nie ja jedna! Nasza wychowawczyni musiała iść do pani dyrektor i załatwiać jakieś tam rzeczy związane z wycieczką, a w tym czasie lekcje mieli prowadzić chłopacy ( a było ich tylko trzech :o ). Ogólnie starali się nam wytłumaczyć plan wycieczki, a potem rozdali ankiety i miałyśmy wybierać co chcemy robić pomiędzy zwiedzaniem. Prowadzili tę lekcję w tak komiczny sposób, że nie dało się nie płakać ;p Tak jak większość klasy nagrywałam to wszystko i jak później to obejrzałam, to popłakałam się po raz kolejny ;p Po szkole musiałam jeszcze pojechać do miasta po ładowarkę do telefonu, a przy okazji wstąpiłam do babci na placki z jabłkami ;3 Więc dzisiejszy dzień zaliczam do jak najbardziej udanych ^^ 
A jak Wam minął piątek ? ; * 

Właśnie skończyłam robić testy szóstoklasisty z ostatnich lat i muszę Wam powiedzieć, że przerażają mnie niektóre zadania z historii i z matmy :| Niby na naszym próbnym nie było tak źle, ale i tak mam stracha ... 

Dzisiaj prawie poczułam wiosnę. Słońce świeciło cały dzień, do tego było +10 stopni, tylko był strasznie zimny wiatr :/ Ale co tam, jeszcze tylko 20 dni i zacznie się kalendarzowa wiosna, choć ja mam nadzieję, że zima skończy się trochę wcześniej.
W sumie skoro jest taka ładna pogoda, może uda mi się zaraz wyciągnąć M. na spacer ... 

Dalej nie rozstaję się z chusteczkami ... Mam już dość kataru! Mama ma mi przywieźć z apteki jakiś aerozol na katar, czy coś podobnego i mam nadzieję, że chociaż trochę to pomoże.

To ja lecę uzupełniać te przeklęte ćwiczenia z matmy ... 
Miłego popołudnia! ; * 


1 komentarz:

  1. Boże jak ja bym chciała już wiosnę! Albo żeby chociaż ten śnieg stopniał i nie wracał. :c Niestety u mnie cały czas śnieg i do tego nie topnieje. :C Zazdroszczę Ci, że u ciebie było już +10 stopni. :c Ale nie zazdroszczę ciągłego kataru. ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".