piątek, 8 marca 2013

Dzień Kobiet.

Na samym początku chciałabym życzyć Wszystkiego Najlepszego wszystkim dziewczynom! ; * 
Dostałyście coś ? ; * Pochwalcie się w komentarzach ; * 
Ja dostałam bukiecik od taty, a wszystkie dziewczyny z klasy dostały od chłopaków czekoladki i świetne życzenia c;

W szkole było nawet ok, bo luźno ^^ Między innymi dlatego uwielbiam piątki. Sprawdzian z historii poszedł nawet lepiej niż myślałam, bo pani nam trochę odpuściła. 
Po szkole musiałam trochę pokursować po mieście, ale na szczęście  nie zajęło to dużo czasu.

Jak obudziłam się rano, to świeciło słońce, choć było dość zimno, a jak wychodziłam ze szkoły to co zobaczyłam ? ŚNIEG -.- -.- -.- Ja chcę słońce, wiosnę, a nie ... Kurczę, jak te prognozy się sprawdzą, to nie wiem co zrobię ... -15 ??? ;cc 
U Was też taka zimowa pogoda ? ; * 

Bardzo możliwe, że jutro pojawi się zaplanowany post, bo cały dzień będę poza domem, ale to nie jest pewne. Jak coś, to post pojawi się jakoś około 20.

Dzisiejszy post trochę krótszy, ale po prostu padam powoli z nóg. Chcę się wykąpać i może obejrzę jakiś film.
Do jutra! ; * 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".