poniedziałek, 18 marca 2013

Pomimo, że ze szkoły wróciłam dopiero po 19, dzień uważam za jak najbardziej udany! ^^ Słońce świeci coraz częściej i nawet w szkole nie było dziś tak źle ... Odwołali nam dwa sprawdziany, które napiszemy dopiero po sprawdzianie szóstoklasisty. Nie no, ja nie narzekam! ;) 

Moje zdrowe odżywianie wprowadziłam już wczoraj i muszę Wam przyznać, że jak na razie jest ok c; Mam nadzieję, że uda mi się ograniczyć słodycze. I tak na co dzień piję zwykle wodę, herbatę i soki owocowe, więc pozostaje mi tylko jeść więcej owoców i trochę więcej się ruszać.

W środę ominie nas większość lekcji, bo idziemy na jakąś lekcję biblioteczną i mamy chyba tylko technikę. Trochę bez sensu, ale lepsze to, niż mieć lekcje normalnie!

Szczerze mówiąc, to to pisanie dwóch postów dziennie trochę mnie wciągnęło :) Myślę, że teraz, jak tylko nadrobię zaległości w blogowaniu, to jednak będę dodawać po jednym poście dziennie. W sensie chodzi mi o to, że do czasu zakończenia tych wszystkich egzaminów będę dodawać po jednym. Oczywiście jak pomiędzy egzaminami będzie jakaś przerwa ( a zdarzy się taka pół miesięczna ) to będą po dwa. Jak będę się ze wszystkim wyrabiać, to też będą częściej. Mam nadzieję, że jednak mi się to uda, bo naprawdę spodobało mi się częstsze pisanie postów :)

Jutro, zaraz po szkole jadę na korki z matmy, więc trzymajcie za mnie kciuki! ; * Szczerze Wam powiem, że ostatnio jak przeglądałam książkę, zaczęłam nawet coś rozumieć. W tych korepetycjach chodzi głównie o przerobienie materiału typowo na sprawdzian, więc mam nadzieję, że te zadania mnie nie przerażą.

Jak Wam minął poniedziałek? ; * 


To tak do zdrowszego odżywiania ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".