wtorek, 19 marca 2013

Tuesday.

Do domu wróciłam dopiero jakieś pół godziny temu, więc niestety wątpię, żeby dziś udało mi się napisać drugi post. Po prostu padam z nóg, choć dzisiejszy dzień minął mi jak najbardziej na tak! C: 

Po dzisiejszych dodatkowych zajęciach z matmy czuje, że rozumiem już trochę więcej! :o Jestem z tego powodu mega szczęśliwa, bo zadania które mnie tak przerażały, po dłuższym posiedzeniu nad nimi zaczęły mi wychodzić.

Ten tydzień, który nie zapowiadał się za ciekawie okazał się być jednym z najluźniejszych! Odwołane sprawdziany, wyjście, dzięki któremu mamy jutro tylko jedną lekcję, a do tego dowiedzieliśmy się dzisiaj, że w czwartek przychodzimy dopiero na 10.45 :D Przyszły tydzień też zapowiada się dobrze, bo to w końcu rekolekcje ;)

Pozwólcie, że pogodę, którą zobaczyłam dziś za oknem pozostawię bez komentarza, bo nie zamierzam sobie psuć dobrego dnia -.-

Założyłyśmy się dzisiaj z M., że uda nam się wytrzymać bez słodyczy. Ja oczywiście w nas wierzę ;) A poza tym mam dodatkową motywację, więc dla mnie lepiej.

Obiecuję, że jutro pojawią się dwa posty. Skończę bardzo wcześnie, ale muszę jechać jeszcze na chwilę do miasta. W domu powinnam być koło południa, więc na pewno dam radę napisać dwa posty ^^ 

Was tez załamuje ta pogoda za oknem? ; * 
Macie jakieś plany n wieczór? ; * 


2 komentarze:

  1. Kiedy odpiszesz na mojego maila???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedziałam Ci na niego wczoraj :o Nie wiem, czemu mógł nie dojść. Jak coś, to odpisałam drugi raz :)

      Usuń

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".