poniedziałek, 18 marca 2013

25 faktów o mnie.

Stwierdziłam, że to będzie tematyczny post. Tak więc zaczynajmy :) 

1. Uwielbiam pić herbatę z cytryną.

2. Zdecydowanie wolę owoce od warzyw.

3. Jestem uzależniona od żucia niebieskiej gumy Orbit.

4. Ostatnio piję wodę w nieziemskich ilościach.

5. Potrafię spędzić godziny na rozmawianiu przez telefon z moją najlepszą przyjaciółką ( całe szczęście, że mam do niej darmowe ;p )

6. Dwa lata temu miałam szyty palec.

7. Uwielbiam jeździć na rowerze.

8. Kocham spać.

9. Potrafię słuchać jednej piosenki na okrągło, a mimo to nie znudzi mi się.

10. Ogólnie dość rzadko choruję. Najczęściej jednak w okresie jesienno-zimowym ://

11. Chodzę do szkoły muzycznej.

12. Za bardzo ufam ludziom i nie wychodzę na tym dobrze.

13. Nienawidzę, jak ktoś myśli, że wie o mnie wszystko, a nie wie nic.

14. Pomimo, że mam 12 lat ( jeszcze pół roku i będzie 13 ;p ) dużo razy zawiodłam się na ludziach.

15. Ogólnie jestem miła i pomocna, ale jak ktoś mnie denerwuje, to potrafię być mega złośliwa.

16. Nie znoszę jak mnie ktoś porównuje. Mnie, albo np. moją klasę z klasą równoległą :|

17. Szkołę jako miejsce gdzie spotykam przyjaciół lubię, ale nauczyciele są tam zbędni ;p

18. Nienawidzę tego stanu, kiedy kogoś lubię, pomimo że wiem, że jest mega dupkiem ;c

19. Nie łatwo się odkochuję.

20. Dużo gadam na lekcjach.

21. Uwielbiam małe dzieci :3 

22. Kocham wycieczki szkolne/klasowe.

23. Bardzo lubię jeść pizzę.

24. Uwielbiam moją klasę.

25. Jak śpię, to muszę mieć wokół siebie mnóstwo poduszek ^^ 

----------------------------------------------------------------

Jeszcze dzisiaj pojawi się drugi post ^^ 

PS ten post ( tak jak wcześniej zapowiedziałam ) jest zaplanowany, bo do domu wrócę dopiero około 19 :) 

1 komentarz:

  1. prawie wszystkie fakty o Tobie pokrywają się z moim życiem i nawykami ;d szczególnie numer 8 .<3
    zapraszam do mnie , zaczynam wszystko od nowa ;)
    http://biitteerrsweet.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".