wtorek, 8 stycznia 2013

Zwykły dzień.

Na jutro mam już wszystko przygotowane ^^ Żelki, coś do picia i słuchawki już czekają na lekcję filmową ;p Mam jednak nadzieję, że nie będzie tak nudno, że będziemy zasypiać ;p

A co do zasypiania, to przez cały dzień przysypiam. Na polskim oczy mi się same zamykały ;p Chyba położę się dziś wcześniej, bo rano nie wstanę ... Ale kto robi lekcje filmową o godzinie 8 ? O 7.30 musimy być na miejscu, więc muszę wstać przed 7 ... ;c 
Ale dosyć narzekania ^^ 

Jak Wam mija dzień ? ; * 
Ja ściągam sobie muzykę na telefon i pewnie zaraz coś w telewizji obejrzę ;> 

Myślałyśmy z Martą, żeby jakoś niedługo wybrać się na jakiś film, ale nie wiemy jeszcze na co.
Może Wy coś polecicie ? ; * 

Udało mi się wyciągnąć z polskiego o ocenę wyżej, z czego jestem mega szczęśliwa, bo pani do łaskawych nie należy ;p Kurczę ... Muszę się w końcu zdecydować, do którego gimnazjum będę składać papiery, ale szkół jest tyle, że nie wiem sama ... Ale wiem, że to już najwyższy czas, więc obiecałam sobie, że przez ferie się ostatecznie zastanowię i zdecyduję. Zobaczymy co z tego wyjdzie ;>

Na koniec wstawiam kilka inspiracji z sukienkami i lecę powtarzać  z angola ; * 
Paaa ! ♥ 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".