środa, 9 stycznia 2013

Lekcja filmowa.

Na lekcji filmowej nie było tak źle, ale jak puścili film, to jednak większość wyciągnęła słuchawki i jedzenie, a niektórzy zaczęli przysypiać ... xd 

Moja mama już rano zapowiedziała, że jak tylko wrócę, to mam posprzątać mój pokój ... Siedziałam chyba nad tym ponad godzinę, ale to nie przez to, że był aż taki bałagan, tylko znalazłam tyle rzeczy o których zapomniałam, że nie mogłam się zdecydować, czy je wyrzucić, czy nie ^^ 
Też tak macie ? ; * 

Co do kina, to chyba pójdziemy na "Hobbita" c: 
Ktoś z Was oglądał przypadkiem ? ; * I jak, warto pójść ? ; *

Na dworze coraz zimniej i dopiero teraz zaczynam odczuwać zimę ... Śniegu napadało już kilka centymetrów, a temperatura ostro na minusie ;c Ze śniegu naprawdę się cieszę, ale zimna nie lubię ;c 

Jutro mamy w szkole taki jakby konkurs talentów, więc ominie nas kilka lekcji ^^ Ale też mam jutro dwie kartkówki ... Ech ... Jedynym pocieszeniem, jest to, że trzeba dotrwać do piątku, a potem upragnione 14 dni wolnego ^^ 

Oceny już ostatecznie wystawione i nawet jestem zadowolona :> Z matmy mogłoby być trochę lepiej, ale mam nadzieję, że w przyszłym półroczu będzie ocena wyżej.

Na koniec wstawiam kilka bransoletek z rzemyków, które bardzo lubię i lecę ♥
Miłego popołudnia ! ; * 





1 komentarz:

  1. Taak! Ja polecam Hobbita mimo że na nim nie byłam, ale była moja sister. ;p I polecam też zmierz. <3 Wszystkie części. ^.^
    Zapraszam do mnie: http://natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".