poniedziałek, 7 stycznia 2013

Poniedziałek.

Jak już kiedyś pisałam, w poniedziałki posty będą późno, ponieważ siedzę w szkole do nieludzkiej godziny - 18.30 ;o No ale cóż, muszę się zacząć przyzwyczajać, bo tak będzie do końca roku szkolnego ;c 

Jak Wam minął dzisiejszy dzień ? ; * 
U mnie nawet ok, tylko trochę jestem wykończona szkołą ... Miałam dziś sprawdzian i kartkówkę i nawet jestem zadowolona, bo może uda mi się jeszcze podciągnąć z kilku przedmiotów, choć czasu już niedużo.
A poza szkołą to nic specjalnego się nie działo c: 

Idziemy w środę na lekcję filmową :/ Niezbyt się cieszę, bo z roku na rok przedstawienia są coraz gorsze, a zdarzyło się już, że film był powtórzony ... Więc już kombinujemy z dziewczynami, jak przemycić słuchawki i coś do jedzenia, w razie, gdyby było nudno ;p

Wieczór spędzę pewnie pod kołderką z ciepłą herbatą i laptopem na kolanach ;3 Może jakiś film sobie obejrzę, muszę jeszcze zobaczyć co mam już ściągnięte c: I muszę zrobić w końcu porządek w moich zdjęciach co pewnie chwilę zajmie ;p 

Wstawiam kilka rzeczy z Wieżą Eiffla lecę ;3
Miłego wieczoru ! ; *  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".