poniedziałek, 14 stycznia 2013

Znowu o mnie.

Jak Wam mija poniedziałek ? ; * 
Ja siedzę sobie przed telewizorem z pyszną malinową herbatką ;3 

Mam dziś dla Was 25 przypadkowych pytań, mam nadzieję, że Was nie zanudzę ;)

1. Lubisz ostre przyprawy ? 
Tak :)
2. Jakie trzy rzeczy są w tym momencie najbliżej ciebie?
Kubek, poduszka i kalendarz-notatnik.
3. Jaka jest teraz pogoda?
Pada śnieg i jest bardzo zimno.
4. Gdzie byłaś/byłeś 3 godziny temu?
W drodze do domu.
5. O której godzinie obudziłaś/obudziłeś się dzisiaj?
O 10. Gdyby tata mnie nie obudził, pewnie spałabym dłużej, bo jestem strasznym śpiochem ;)
6. Kiedy ostatni raz brałaś/brałeś prysznic??
Jakieś 2 godziny temu brałam gorący prysznic, bo zmarzłam jak wracałam od babci. 
7. Podaj tytuł filmu jaki ostatnio widziałaś/widziałeś.
"Wciąż ją kocham"
8. Co jest napisane w twoim ostatnim smsie?
Kod na doładowanie darmowych minut.
9. Jaki jest twój główny dzwonek w komórce?
"One day" Asaf Avidan 

10. Czy kiedykolwiek byłaś/byłeś w innym kraju?
Tak. W czerwcu byłam na wycieczce szkolnej w Londynie, a jakieś 2 lata temu byłam na Słowacji. 

11. Czy lubisz sushi?
Nigdy nie jadłam i raczej nie spróbuję, ponieważ nie znoszę ryb.
12. W jakiej pozycji najczęściej śpisz?

Na brzuchu.
13. Ulubiony przedmiot?
WF.
14. Znienawidzony przedmiot?
Matematyka.
15. Pizza, czy kebab?
Zdecydowanie pizza.
16. Ile będziesz kończyła/kończył lat w twoje następne urodziny?
13 :)
17. Czy nosisz szkła kontaktowe albo okulary?
Nie, ale w najbliższym czasie wybieram się do okulisty i nie wiadomo, może będę musiała nosić okulary.
18. Twój ulubiony kosmetyk?

Balsam do ust Carmex. 
19. Jakie masz na dzisiaj plany?
Telewizor, laptop i kocyk ;3 
20. Kiedy ostatnim razem płakałaś/płakałeś?
W czwartek, ale ze śmiechu ;)

21. Jaka jest twoja ulubiona pizza?
Z kurczakiem i kukurydzą. Mmmmm ! *_*

22. Co ostatnio piłaś/piłeś?
Herbatę malinową ;3
23. Czy kiedykolwiek zarwałaś/zarwałeś noc?

Taak ! I to nie raz ! Najczęściej na wyjazdach, albo z przyjaciółmi :> 
24. Jaki jest twój kolor oczu?
Brązowy.
25. Co dzisiaj robiłaś/robiłeś?

Byłam u babci i robiłam z nią pączki ; DD 

Ja już lecę ! ; * Mam nadzieję, że nie zasnęliście przy tym ;p 
Do jutra ! ;3 

2 komentarze:

  1. Ja jestem w twoim wieku :) obserwuje i mam nadzieje na rewanż :)
    recenzowniamimi.blogspot.com
    Jeszcze jedno pytanko: masz maila? Jeśli tak to napisz mi na mojego maila, którego mam zamieszczonego w kontaktach :)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwych komentarzy nie akceptuję.
Za każdy miły komentarz dziękuję! ♥
Jeśli chcesz, to zostaw link do Twojego bloga, na pewno wejdę ♥ Nie wchodzę na blogi z komentarzy typu "Fajny blog, zapraszam do mnie ...".